If only I had known the things I know today when you were still mine

| Inspiration, Vardag
Untitled #49
I måndags tog jag det bara lugnt efter jobbet. Köpte hem pizza till middag och sen somnade jag i soffan i väntan på Paradise hotel. I tisdags hämtade Daniel mig efter jobbet, vi köpte med mat till middag och sen åkte vi hem till honom. Kollade på serie och sen sov vi hemma hos mig. Igår var jag hemma från jobbet, sov ut och sen vid fyra mötte jag Emelie på hennes jobb. Vi gick runt i stan och sen åt vi middag på Pizza hut. Åkte till Söder efteråt och tog några öl på Neverland. 
 
Idag fyller finaste Emelie 20 år och Jouni 50 så grattis till er! Hoppas er dag har varit bäst. Började jobba vid åtta imorse, åkte vid elva till Vaxholm fram och tillbaka för att hjälpa pappa som skulle lämna sin bil där så tog vi min tillbaka. Vid 2 var jag på Ungdomsmottagningen en snabbis med Emelie och Filippa. Jag och Emelie mötte lite senare upp Höglund och gick till Jensens. Stannade bara en snabbis innan jag åkte hem och sen tog bilen till mormor. Där åt jag och syster middag innan jag senare på kvällen träffade Hanna och Annie ute en stund. Tänkte dega lite i soffan nu innan jag går och lägger mig. Puss&Kram
Jeanette

Den där röda tröjan vill jag ha! :)

A M

Åh så gott med pizza, mysig bild! Längtar verkligen massvis till julen :D

Felicia

Vilket underbart kollage!!

Celine

Åh så mysiga saker!

jonna

eller hur :)
åh, så mysiga grejer. Som jag längtar till december :)

MATILDA

åh så mysigt collage :D

Isabella

så fina saker :)

ida

så fint collage, älskar tröjan haha ;)

Linnea Kinis

åhh gott med pizza :D

Clara

Så mysigt det ser ut!

Amanda Jona [SPONTAN]

Mysigt kollage! :)

Henrik Olsson

Tröjan var ändå läcker! :)

Anita

Fint Collage :D

Viktoria Eriksson

så härligt juliga saker! :)

NICOLE

Fint kollage :D

Johanna

Så fint!

N A T H A L I E

Gud så mysigt kollage, underbart och vilken julkänsla! :) kram

Amanda

Åh vad fina jul saker :)

Pauline Hurtig

så mysigt collage!

JUNITJEJ

Vilka mysiga tofflor!!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: