I might never be the one you take home to mother and I might never be the one who brings you flowers but I can be the one tonight

| Vardag
Hej kompisar! Tänkte börja med att prata lite om helgen. I fredags åkte jag, Daniel, Tisse och Ribben till Mall of Scandinavia. Vi tittade runt lite och åt middag. Åkte snabbt förbi Daniel och bytte bil, sen åkte vi till Tele 2 Arena. Där spelade vi minigolf och tog en öl. Vi mötte upp Hanna och Dennis en stund och umgicks innan jag och Daniel åkte hem. 
 
I lördags var det dags för mig och Hanna att börja jobba på Gamla stans julmarknad. För er som följt min blogg en längre tid vet att jag har jobbat där de senaste 3 åren och i år blir mitt fjärde år. Så där kommer vi stå varje lördag och söndag fram till jul. Vi jobbade 11-18 och på lördagskvällen hade jag, Annie, Hanna, Tisse, Daniel och Ribben tacokväll hemma hos Ribben. Det var super mysigt, krökade lite innan vi drog till Klubb Göta. 
 
I söndags jobbade vi återigen 11-18. Daniel kom till mig senare på kvällen, vi kollade på Idol och Supernatural innan vi gick och la oss. Igår morse var vi och böt till vinterdäck på min bil. Jobbade sedan till två, åkte till Farsta centrum vid tre med Filippa och Emelie. Kollade i butiker och köpte lite vin, sen åkte vi hem till mig. Lagade mat och umgicks. 
 
Idag har jag varit ledig. Tog en lång skön sovmorgon, lagade pannkakor till frukost/lunch och tvättade. Mötte My inne i stan strax före 4. Vi har köpt julklappar och ätit middag på Vapiano. Nu har jag precis kommit hem och tänkte kolla lite på serier innan Paradise hotel börjar. Puss&Kram
Celine

Haha åh perfect i rubriken <3

Amanda Forsman

Åh det där ser mums ut!

MALIN

Mums, vad gott med pannkakor! Kram

Isabella

härlig helg :)

Verkar som en bra helg :)

VERONICA - fashionblog

Gud så gott!! Och mysigt :) Vad härligt tjejen!

Catrin Monica Sandberg

Åh vad gott med pannkakor, kul att du jobbar på julmarknaden :)

Sanna | Beauty & Bride

Mums vad gott :)

Sara Ekman

Gott :)

Zara

Låter som en bra helg! :)
Så himla gott med pannkakor!

marina

Vad roligt att stå på marknad, men kan tänka mig att de kan bli lite kyligt. :)

NICOLE

Den låten är så bra :D

Madeleine Ward

Låter som en toppenhelg!!

Terese

Åh gott med pannkakor!

sv: Åh tack fina! :)
Kram

Louise

Åh mums! :)

Elin

Mysigt och gott det där såg ut =)

Carolina Thoor

Ni var alltså vid 12? För jag och min killes och hans kompisar var där vid 22.00 tiden och det var 20 års gräns då ^^, super irriterande!
Men roligt att vi är på ungefär sammaställen. Vi har träffats en gång men inte mer än det ^^,

Sv; tack ska du ha :D

Amanda

Vilken härlig frukost :)

Henrik Olsson

Pannkakor hade varit gott nu!!

Jeanette

Låter som en bra helg :)

N A T H A L I E

Mums va gott! :)

Viktoria Eriksson

supernatural är så bra! ser riktigt gott ut :)

Pauline Hurtig

men så gott!

miningalinn

Älskar rubriken!:D
Kul att ni var iväg på roligheter!:D

Anita

Söt kopp! :-)

Tea Rajkovic

Vad gott det ser ut!

Linnea

Alltså pannkakor, herre gud, så gooooott!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: