I hope you know that you are not alone in that hell

| New in, Vardag
New in. 
 
Jag har haft en fantastisk helg nere i Örebro med min pojkvän och kära vänner. I lördags gick vi lite på stan, åt lunch på Jensens och sen gick vi tillbaka till hotellet och vilade. På kvällen sen kom vi iväg väldigt sent fast planen var så tidigt som möjligt. Åt middag på Tacobar och sen hann vi föra i ungefär en timme innan vi var tvungna att befinna oss på Strömpis. Klubbarna stänger 2 i Örebro så vi efterfestade lite på ett av våra hotellrum. I söndags checkade vi ut vid 13-tiden, åt lunch och sen började vi åka hem till Stockholm. 
 
Kom hem vid 18-19 och låg resten av kvällen och kollade på serier. Idag har jag jobbat, gjort ett nytt pass och kollat i affärer med mamma. Vi har precis kommit hem så nu ska jag laga middag. Puss&Kram
Louise

Åh vilken fin tröja! :)

freja limelake - Resor & Livsstil

Låter jättetrevligt ju :D

Amanda Forsman

Vad mysigt! Fina new in förresten :)

MALIN

Härligt med lite nya grejer! Blusen är så himla fin! Kram

Låter som en bra helg :)

Elin

Fina saker =)

Sara Ekman

Mys :)

VERONICA - fashionblog

Vilka härliga saker du köpt!! Härligt :) Kramar!

Liborius

Kul med nytt!:)

Emma Engström

Låter suuperhärligt! :D

NICOLE

Kul med Strömpan :D Så dåligt dock att de stänger så tidigt hemma här :(

linah

åh va snyggt:D! <3

Henrik Olsson

Det låter trevligt! :)

Sanna | Beauty & Bride

Åh vad härlig shopping du har köpt :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Lät som en riktigt bra helg :)

Enya シ

Snygg tröja!!

tess- mamma till Malin & Olivia

Tacobar! Jag har varit sugen på tacos ända sen i fredags då vi bytte ut tacomyset med en fäskfilé. Tacos en gång i veckan är ett MÅSTE!

Anita

Härligt :D

jonna

tack :) Den toppen har jag också, så snygg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: