Filmbetyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
George och Linda är ett utarbetat och stressat Manhattan-par. När George förlorar jobbet på grund av nedskärningar finns endast en utväg för dem: att flytta in hos Georges hemske bror i Atlanta. På vägen dit råkar de hamna i Elysium, ett idylliskt samhälle befolkat av ett antal färgstarka karaktärer med ett lite annorlunda sätt att se på saker och ting. Pengar? Kan inte köpa lycka. Karriär? Vem behöver det? Kläder? Bara om du vill.
 
Tryck här för att se trailern. 
 
Alltså hur härlig är inte Jennifer Aniston? Tyckte filmen var lite halvskum samtidigt som den var rolig. Det hände mycket hela tiden vilket jag tycker om. Kan ni fatta vad sjukt om man skulle hamna i en situation som de gjorde? Det fanns väldigt många roliga scener men kommer tyvärr inte på någon specifik just nu. Men ge filmen lite tålamod, den är tyvärr lite seg i början. 
 Bild lånad från google. 
isabella

kul med lite filmtips :)

MALIN

Jag fastnade inte riktigt för denna då jag såg den.... Älskar Jennifer Aniston men denna filmen tyckte jag var lite kass! Kul med recension dock :) Kram

Elin

Vill se!

Louise

Alltid kul med filmtips! :)

Verkar bra :)

Pauline Hurtig

älskar Jennifer!

NICOLE

Jag tycker den är sådär ;D Men har roliga delar såklart :)

Matilda

Så skön film!

Boel

Låter som en bra film :D

Amanda♥

Har aldrig sett den, men kanske blir av :)

Henrik Olsson

Den verkar sevärd! :)

MATILDA

Tack för tipset! Gillar jennifer som skådis :)

sandra

den är mysig :)

Anita

Kul med tips :D

N A T H A L I E

Kul med filmtips, denna måste jag se! :)

Liborius

Aldrig hört talas om filmen faktiskt:D

Sara Ekman

bra tips :)

Madeleine Ward

kul med filmtips, verkar ju jättebra!!

Catrin Monica Sandberg

Jag älskar Jennfier Aniston men denna film tyckte jag inte var bra :(

Mia Forsberg

Tackar! :)

Den där har jag inte hört talas om. Hoppas du har en bra torsdag. :)

Linnea

Åh, vill se denna nu! Tack för tipset!

Sanna | Beauty & Bride

Den här blir jag sugen på att kika på nu! :)

VERONICA - fashionblog

Ååååh vad härligt tips! :) Underbart ju tjejen!

sara

Måste kolla på den :)

Sarah

Jennifer Aniston brukar göra bra filmer :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: