Ended up on a crossroad, try to figure out which way to go and it's like you're stuck on a treadmill

| Vardag
Först en tyst minut för Paris och alla andra länder som drabbats av hat och fientlighet. Vila i frid ♥
När jag och Daniel ska ta bilder :') <3 
 
Hej kompisar! I onsdags var jag och fikade med Fanny och Filippa på Café Kladdkakan i Gamla stan. Fanny hade med sig sin lilla nyfödda Minea så det var super mysigt. Jag och Filippa gick sen och kollade lite kläder innan vi åkte hem. Handlade mat med pappa och Karro och sen bakade vi bullar och bröd på kvällen. 
 
I torsdags var jag och Cecilia i Farsta centrum och fikade, skönt att prata av sig lite. Mötte sedan upp pappa och Karro på en indisk resturang och senare på kvällen åkte vi till mamma och umgicks en stund. Daniel hämtade mig, vi åkte hem till pappa och tog det lugnt resten av kvällen. 
 
I fredags möttes jag och Fanny upp vid åtta-nio tiden. Gick till Neverland och efter en stund kom även Daniel och Ribben. Robin kom efter en stund och vi förade där ett tag innan vi drog till Klubb Göta. Det var en rolig kväll med ännu fler vänner som dök upp senare. 
 
Jag och Daniel sov hos mig och i lördags var vi på Cirkus på Djurgården med Tessan, Kalle och Tessans mamma och såg på Partaj. Det var meningen att pappa skulle följa med men han var tvungen att stanna hemma på grund av sjuk. Efter åkte jag och Daniel till Söder och åt på resturang. Vi sa hejdå efter det och jag drog till Hellströms där jag mötte upp en massa från min förra klass. Vi hade en liten reunion så det var roligt. Drog till Amba efteråt men stannade inte speciellt länge för jag var så himla trött och otaggad. 
 
Idag har jag och pappa legat i varsin soffa och kollat på Idol. Håller just nu på att tvätta och laga mat, ska testa göra hemmagjord ost&skinkpaj. Hoppas alla haft en grym helg! Puss&Kram
Anita

Söta ni är :D

jonna

ja, så snyggt!
Låter som bra dagar :)

MALIN

Vilka härliga bilder! Och vad fina ni äääär! Kram

Enya シ

Haha söta!

Ja usch för det i Paris.. hemskt.

fina bilder :)

Jeanette

Låter som några riktigt bra dagar :)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

linah ''afroeve'' moomba

finisar! <3

Cassandra Haraldsson

Härliga bilder!

Liborius

Låter som bra dagar:)

johanna

mysiga bilder!

Sara Ekman

fint med tyst minut!

Henrik Olsson

Ja, fy för det som hände i Paris! :/

Linnea

Mums med fika :)

Madeleine Ward

låter som bra dagar! :)

Elin

Söta bilder! =)

N A T H A L I E

Gud så fina ni är! :) kram

Pauline Hurtig

så mysigt med bebismys :)

isabella

härliga bildeer :)

miningalinn

Så tragiskt med frankrike. :(



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: