Everyone’s got their problems but tonight we ain't gotta solve them, for now let’s leave them all behind

| Vardag
Bilder från amandalindstrand.tumblr.com

 
 
 
I fredags drog jag, Annie, Lisa och Fanny till The central bar. Hängde där i några timmar innan jag och Annie drog vidare till Klubb Göta. Där spenderades resten av kvällen med många kuliga vänner. Igår var jag och lunchade med Jouni i Farsta centrum, träffade Annie efteråt och gick hem till Emelie. Umgicks med henne några timmar innan vi drog hem till Annie. Kollade på Eurovision där och sen gick jag hem. 
 
Idag har jag mest legat och degat i soffan. Kollat på serier och pluggat. Drog till Elin nu på kvällen med Lisa och kom nyligen hem därifrån. Nu ska jag gå och lägga mig. Puss&kram
Elin

Tack för bra låttips :)

VERONICA - fashion blog

Himla bra låtar fina du! Bra tips!! :) Kramar!

Skogsraah ☾

Låter som en bra helg :)

MALIN

Vilka bilder! Och låttipsen tackar jag för :)

Vano

Härlig collage!

miningalinn

jag kollade också på Eurovision!:D

ronja

så härliga bilder :)

Linnéa Pyrrö

Underbara bilder, så taggad på studenten och sommaren nu!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som en bra helg! Och riktigt härlig inspo!

MADDISENJ.SE

Bra låtar och härliga bilder

Life of Johanna

härliga bilder

Louise

Älskar aviciis nya låt :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbara inspirationsbilder!

Stina Mattsson

underbara bilder!!

Klara Andersson

bra låtar

Viktoria Eriksson

härliga bilder och bra låtar! :)

Ida - foto & häst

åhh så fint!

Lydia Elstig

vilka härliga bilder och låtar!

Hanna

Härlig inspiration <3 :)

Johanna Davidsson

Härlig inspiration och bra musik!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: