Det brister i rösten varje gång jag säger ditt namn

| New in, Vardag
New in - klänning från Bikbok och bronzer från Bahama Mama. 
 
Haha har inte uppdaterat om min vardag sen i söndags... det går bra nu. I måndags var jag i skolan en liten stund och sen träffade jag Filippa och Simon. Hängde hos Filippa, åkte till Nacka forum och degade efter det hos Filippa resten av kvällen. I tisdags var jag ledig så då jobbade jag hos pappa sen träffade jag Elin på kvällen. Vi tog en powerwalk och så. I onsdags var jag också i skolan en liten stund sen åkte jag och Annie till stan. Lagade hennes mobil och köpte present. Vid 5 åkte jag, mamma, pappa och Karro till en indisk resturang för middag innan jag och mamma åkte till Sickla och Nacka för att köpa en varsin klänning. På kvällen drog jag, Annie och Lisa ut. Fick sällskap av en hel del på The central bar innan vi tjejer, Rickard, Simon, Lucas och Ruben drog vidare till Hellströms och sen till Klubb Göta. Fick skjuts hem av snällla Max sen! 
 
Igår var jag ledig så hängde först med tjejerna en stund sen träffade jag Sebbe i stan. Efter det drog jag till Emelie där hon, Annie, Lisa och Filippa var. Vi drog och käkade middag på en asiatisk restaurang sen hem till Emelie igen. Låg och kollade film resten av kvällen. Var ledig idag också så jag, Annie, Lisa och Filippa drog och solade. Sen åkte vi till Farsta centrum, köpte present och lunchade. Åkte till mig efteråt och kollade på film. Nu ska jag åka in till stan och möta Elin, typ ta en öl eller så. Hoppas alla får en grym kväll ♥
Boel

Låter som fullt upp men väldigt mycket roligt :D

Erik L

Riktigt tjusig klänning!

Perfekt nu inför sommaren :D bara att hoppas på sol nu då!

www.eikarik.com

sara

Snygg klänning! :)

sandra

så snygg tatuering!

ebba

åh så fin tatuering!
kramis

Pauline

fin klänning :)

linah

Bahama mama har skitsnygga paletter:D!!

Jessy

Vilken fin klänning!

Anita

Så fin klänning :D

Koehler - Skönhetsblogg

Vilken söt klänning!

Emma

Är helt kär i Bahama Mama, så himla bra! :') kram

Louise

så fin klänning :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken vacker klänning! :) Älskar texten och låten du har i rubriken!

Viktoria Eriksson

roligt med nytt, så snygg klänning! :)

Kimmey

Fin klänning :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite nytt :)

amanda

Jättefin klänning!

Amanda

Så fin klänning!

Ida - foto & häst

himla fin klänning :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: