Det brinner i bröstet varje gång du ser på mig

| Inspiration, Vardag
Untitled #47
 
Hej kompisar! Jag åkte upp till landet i onsdags eftermiddag med familjen och stannar här till på söndag. Jag jobbar nämnligen torsdag till söndag. Både i onsdags och igår hängde jag med Alicia och Matte efter jobbet. Tror att vi kommer att ses ikväll också men vi får se vad som händer. Jag måste försöka plugga så mycket som möjligt också inför matte nationella på torsdag. Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla något avsnitt av The following. Började kolla på serien i söndags eller i måndags, någon av er som har sett den? 
cecilia

vilken söt outfit!

Rebecca

riktig fint outfit

Nora Bååth

Riktigt snygga jeans!

Älskar låten i rubriken :D

Liborius

Fin outfit:)

Ellie

Åh vilken fin outfit! Hoppas nationella går bra! :) <3

Ida - foto & häst

åh så snyggt collage :D

elinor

Så snyggt!

Linnéa Pyrrö

ÄLSKAR dannys nya låt!

louise

snyggt! :)

Boel

Åh vad fint :')

Pauline

så snyggt, älskar blomkrans!

Klara Andersson

fint!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad snyggt! :)Aldrig sett serien men kanske borde kolla in den!

MALIN

Vilken snygg outfit!

sara

Super snygg outfit! :D

Elin

Älskar den vita :D

Netti

Vad härligt med några dagar på landet och vilket snyggt kollage du har plockat fram :-D

Skogsraah ☾

Vad härligt med landet :)

miningalinn

Mysigt att va på landet. Såg några bilder på Instagram tror jag det var å det såg så fint ut!(:

Sarah

Vilket fint kollage :)

Anita

Snygga skor :D

JOHANNAOFSWEDEN !

Så fina kläder!!

Emma

jätte snygg outfit! :)

miningalinn

Hoppas matte nationella gick bra igår!(:

sofft.blogg.se

Snygg outfit!!

Vanessa andersson

har faktiskt inte sett den!

kmstyle

snygga jeans!

Celine

Så mycket snyggt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: