Bosch - invented for life

| Samarbeten

Bosch är ett välbekant varumärke och ett av världens största teknikföretag. Bosch har cirka 260 000 anställda som bidrar till en om sättning på 400 miljarder kronor. Företaget grundades av Robert Bosch 1866. Företaget erbjuder hushållsapparater, elverktik, värmeprodukter m.m.

 

Varje år lägger företaget 30 miljarder kronor och 25 000 anställda på forskning och utveckling. De c:a 3 000 patent vi registrerar varje år är en försäkring om fortsatt framgång i framtiden.

 

Bosch hemsida kan du hitta allt möjligt som vilka produkter de har, information, nyheter, för installationen och om du har svårt för att hitta det du letar efter finns en sök-ruta uppe i höger hörn. 

(Klickbar länk)

Sponsrat inlägg. 

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Bra tips!

En annan har inte el nog för sånt! :)

Julia Wisniewska

Ska absolut kolla in hemsidan!

Life of Johanna

Hoppas du haft en bra helg

miningalinn

Får du pengar för dom inläggen som är sponsrade? Och hur mycket?(:

Cajsa Lindahl

hoppas att du har haft en bra dag! :)

Bosch är riktigt bra. :)

Carolina Thoor

Roligt att du sponsrar lite. Jag har haft eller har en bosch tvättmaskin och diskmaskin ;)

Sv; Vad trevligt, det tycker jag med och så är det även :D
Kram ♥

marina

sv. Tack så mycket. :)
Kan du inte göra ett inlägg om hur man gör/får/fixar sponsrade inlägg osv? Hade varit roligt att läsa och själv få lite inspo om just det.

Petra

Bra tips

Linnéa Pyrrö

Hur blir du " sponrare"?

Kimmey

Bra tips :)

Lydia Elstig

Vi har saker därifrån:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: