Alla verkar tävla men jag skiter i vem som vinner

| Vardag
Godmorgon! Förlåt för den dåliga uppdateringen, måste försöka förbättra mig! I lördags var jag och Annie på Klubb Göta och hade kul som vanligt. I söndags träffade jag Cecilia i Globen, åt lunch och tog en glass i solen. På kvällen åt jag och pappa på en Kina buffé till middag. I måndags tog jag en powerwalk efter skolan och sen pluggade jag resten av kvällen.
 
I tisdags träffade jag Annie och Emelie efter skolan, drog hem till mig och kollade film sen somnade vi allihopa. Träffade Hanna några timmar senare och åt middag och umgicks med henne. Igår slutade jag jätte tidigt så låg och solade på altanen och kollade på The blacklist. Vid halv 7 gick vi över till farmor för att fira Perre som fyllde år. Super trevligt! Sen gick jag hem till Elin där hon, Emelie och Annie var. Vi kollade på film och bara tog det lugnt. 
 
Idag börjar jag skolan strax efter 10. Oklart när jag slutar eftersom vi får sluta tidigare nästan varje dag så här nära studenten. Jag ska i alla fall träffa Emina efter skolan så det blir trevligt. Hoppas alla får en grym torsdag ♥
Skogsraah ☾

Så härliga bilder :)

Anita

Härliga bilder :D

Koehler - Skönhetsblogg

haha jag har vip kort på göta. lol. Tror itne det är nått att skryta om dock. Mer pinsamt haha!

amanda: Var supergott!

miningalinn

Skönt att det är så nära studenten nu!(: minns den tiden så väl!

jonna

ja verkligen :)
Det låter ju som bra dagar :)

Denise

Låter som härliga dagar! :)

Julia Wisniewska

Så härliga bilder!

Robyn

Härliga bilder! ;)

Lydia Elstig

Vilka härliga bilder!

Viktoria Eriksson

låter som några bra dagar! härliga bilder! :)

Kimmey

Härliga bilder!

shazi

härligt att ta studenten i år

Klara Andersson

så härliga bilder!

sara

Härliga bilder! :D

Liborius

Fina bilder:)

Pauline

härliga bilder :) roligt med student!

Emma

Vilka härliga bilder! :)

Anonym

snygga bilder:D älskar rubriken med!

I M I L O A . S E

Underbart med student!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad härligt att ni oftast får sluta tidigare nu när det är så nära studenten:)

sara

Härliga bilder! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: