You really fucked me up this time, maybe I'm scarred for life

| New in, Vardag
New in. 
 
I lördags åkte jag och Filippa in till stan vid 2 tiden, jag köpte en sjal/halsduk och hon smink, sedan tog vi varsin chailatte på Espresso house. Åkte sedan hem igen, hämtade mina grejer och mötte henne och Annie i Bagis centrum. Vi köpte mat och gick sedan hem till Filippa, en kort stund senare kom Elin och Hanna. Vi lagade mat, fixade oss och förade. Senare på kvällen mötte vi upp Marcus och Joseph, vi satte oss på The central bar innan vi drog vidare till Göta. Avslutade natten hemma hos henne med Marcus och Rickard. 
 
Igår degade vi mest hemma hos Hanna, åkte vid 2 in till stan och betalade handpenningen på vår resa till Kos i sommar. På kvällen var jag och Filippa på Katy Perry's konsert, hon var så sjukt grym! Bilder osv kommer så fort jag får tid. Puss&Kram
N

FIn!

Sandra

Vilken fin scarf :)

Jeanette - Livet i London

Låter som en rolig helg! :)

mathilda

Fin scarf! Vart är den köpt?:) kram

Svar: Tack så mycket! Den är från Salt :) Kram
Amanda Lindstrand

Lydia

Den låten går på repeat här! Så otroligt bra den är!

MALIN

Vilken fin scarf :) Kram

Denise

Men åh.. inte alls avis! Hade också velat gå på Katys konsert! :D

Carolina Thoor

Du måste förklara för mig vad skillnaden mellan en chailatte och chaite är för något. Chailatte är inte det gjort med typ kaffe och vaniljmjölk eller så? ^^,

Sv; Tackar :D hoppas du tar till dig tipset också!

Kram ♥

Jag skulle också vilja ha ett espresso house här i stan!

Anita

Himla fin :-)

miningalinn

Så fin, passar jättebra till våren/sommarn(:

Pauline

låter som en bra helg :)

Klara Andersson

superfin ju!

Sanne-Madeleine

Fin blogg :) hoppas allt är bra med dig :(

Linnéa Pyrrö

Åh vilken fin till våren!

Life of Johanna

Jätte fin sjal :)

Viktoria Eriksson

Låter som några bra dagar! Så himla fin! :)

Josse

så fin!

cecilia

så fin! :)

Sarah

De låter som en riktigt mysig o rolig dag :)

MATILDA ROSQVIST

Så fin sjal :)

VERONICA - fashion blog

Åååh vad fin! :) Himla fin, perfekt till våren! Kram!

Liborius

så fin:)

Josephine

Så fin :)

Johan

snygg



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: