There may be lovers who hold out their hands but they'll never love you like I do

| Inspiration, Vardag
Untitled #43
 
Igår efter skolan åkte jag hem och sen tog jag bilen till pappas jobb. Vi åkte efter ett tag till Stockholmsmässan där det var båtmässa. Kollade runt lite och åt hamburgare till middag. Spenderade resten av kvällen framför datorn med en kopp te. Idag fick jag sluta lite tidigare så åkte direkt hem. Har planerat hur och när jag och Elin ska styra upp ett firande tillsammans vilket har varit lite knepigt men det ska nog lösa sig. Vad som händer resten av dagen vet jag inte men hoppas på en god middag för jag är riktigt hungrig. Kramis
Celine

Så galet snyggt!

Linnéa Pyrrö

Kul att fira tillsammans med någon!

Netti

Wow både klänningen och väskan är helt underbara :-)

Liborius

Fin festoutfit!

Lydia

Så snygg klänning!

Boel

Himla snyggt!

Linn Strömberg

Låter spännande med det där firandet ^^ Och älskar den där klänningen, så sjukt fin!

I am Baam

Den där klänningen hade jag definitivt inte tackat nej till! Så himla snygg alltså.

En hamburgare till middag låter inte helt fel! :)

Natalie

Lät som en mysig dag!! Superfin klänning:D

Carolina Thoor

Lät som en bra dag, en fråga: brukar du köra ensam? Tycker inte du att det är obehagligt? ^^,

Sv; Tack ska du ha! :)

Elin

Åhh, klänningen :D

Kajsa-Stina

Låter som du haft en superbra dag! Så kul med firandet som ni planerar också! Ser fram emot att ta del av vad det är för nåt hihi :) Så sjukt snyggt kollage btw! <3

Amanda

vilken fin klänning :)

sv: tack :D

♀ THE REVOLT ♀

Intressant med båtmässa!:D Aldrig varit på ngn ^^

Ida Gratte

åå vad fint :D
älskar färgen på klänningen!

Photo by E M E R E L L A

Åh så snyggt! Älskar YSL väskan :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad snyggt! :)

miningalinn

Låter om en bra jag, gott med hamburgare!:)

Pauline

vilken söt outfit :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: