Litenleker.se

| Samarbeten
Privat bild på min elefant från Litenleker.se (klickbar länk).  
 
"Litenleker.se är en leksaksbutik på nätet. Vår förhoppning är att du som kund ska kunna handla dina leksaker, barnsängar och presenter eller dyligt när det passar just dig. Litenleker.se är leksaksbutiken som vill presentera leksaker som älskas av såväl barn som vuxna. För oss är kvalitet och säkerhet det allra främsta men vi värdesätter även designen och det praktiska i de produkter vi har t.ex. barnsängar från troll, hoppborgar från happyhop och fantastiska dockskåp från Kidkraft i sortimentet. En leksak med god kvalite följer förhoppningsvis ditt barn under många år framöver." 
 
Hemsidan är tydligt uppbygd, den har en grym design och det är lätt att hitta det man letar efter. Man kan enkelt sortera efter åldersgrupp och vilken prisgräns man har om man skulle vilja göra det. De har ett väldigt stort utbud och erbjuder allt möjligt. 
 
Bild lånad från deras hemsida. 
 
Till exempel erbjuder de ett antal otroligt fina dockskåp (klickbar länk). Ett dockskåp kan följa med i många år och är en leksak som står många väldigt nära. Dockskåpen finns i flera olika varianter, storlekar och stilar. Ta chansen och kolla igenom deras fantastiska utbud för att inte gå miste om vad som skulle kunna vara en av de bästa presenterna någonsin! 
 
Jag fick välja ett gosedjur från deras hemsida och jag valde en riktigt söt och gosig fuddlewuddle elefant från Jellycat. Den är så otroligt mysig och trots att jag nästan är 19 år så är det aldrig fel med lite fler gosedjur. Jag hade från början tänkt att ge bort elefanten men den är så mysig att jag bestämt mig för att behålla den själv :) För att hitta den, klicka här! 
 
Jag tycker absolut att alla borde kolla in på hemsidan och ge den en chans! De flesta har en anknytning till yngre barn på ett eller annat sätt och på grund av det är den här hemsidan för alla målgrupper. Det tog dessutom bara 1-2 dagar innan jag fick hem elefanten efter att jag valt ut den, finns det något bättre än snabb leverans när man beställer hem från internet? Nej det gör det inte. Så gå in och kika nu nu nu! 
Emma Ekstén

Vilket extremt fint dockhus! Ett sådant var ju drömmen när man var liten!

Amanda

dockskåpet va ju helt underbart!!!

sv: ja :D

Linn Strömberg

Åh jag är helt kär i gosedjur!! vill ha den där elefanten ^^

miningalinn

Den elefanten...såå underbar..vill haa!!(:

♫♪ sandra

vilken gullig elefant!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken fin, dom har mycket bra saker! :)

Amanda Halldan

Så mysig elefant!

Vilken söt elefant! :)

miningalinn

Hur kommer det sig att du fick välja ett gosedjur från dreas sida?:)

MALIN

Vilket bra inlägg! Ska kika in direkt - kanske kan hitta något till mina kusinbarn :)

Denise

Men vilken söt elefant! :D

Pauline

vad roligt, vilken söt elefant :)

tess- mamma till Malin & Olivia

Måste klicka mig in där när jag får tiden! Älskar leksaker!
Kram

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, man blir aldrig för gammal för gosedjur. Den där elefanten var himla gullig:)

Life of Johanna

Vilken söt elefant

Karin

Nämen vilken söt! :D

Jossie

Jäklar vilket coolt dockskåp!! Sånt skulle man ha haft!! :)

KassandraPalma

ååh så söt!

F E L I C I A

så himla söt!!
Gosedjur är faktiskt snyggt som "dekoration" i en soffa eller säng också :)

♀ THE REVOLT ♀

Men guuuuuud vad söt elefant!! :ooo

Ida Gratte

åå så söt :o



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: