Ingen annan rör mig som du

| Vardag
Bilderna är tagna från amandalindstrand.tumblr.com
 
Igår gick jag och Marcus till Kungsträdgården där vi tog varsin öl på en uteservering. Någon timme senare åkte jag hem till Hanna där jag spenderade resten av kvällen. Vi åt middag, smälte choklad och doppade i frukt och så träffade vi Yones och hängde med honom. Sov även över där. 
 
Idag slutade jag halv 12, stannade kvar en stund och pluggade matte. Sen åkte jag hem, tog en powernap och mötte sen Filippa. Vi köpte mat och gick hem till henne. Nu har vi precis ätit middag och om en stund ska vi kolla på Let's dance, tror att Annie och Fanny kommer hit också. Hoppas alla får en bra kväll ♥
Klara Andersson

åå så kul!

Liborius

ååh vill också sitta på uteservering:D

Lydia Elstig

härlig inspo!

KassandraPalma

riktigt härliga bilder!

Ebba

Låter som en bra dag! :)

Linnéa Pyrrö

Åh va härligt att ni har så bra väder att man kan sitta på uteserveringen! Jag längtar sååå mkt till den riktiga våren nu

sofft.blogg.se

Vilken härlig tumblr!

VERONICA - fashion blog

Underbara bilder verkligen, så himla inspirerande! :) Kramar fina du, ha en grym lördagskväll!

Josse

härlig inspo!

MALIN

Vilka bilder! Ser verkligen framemot sommaren!

Robyn

Mysigt! Hoppas du får en trevlig helg!

SaraNavjord.se

Härliga bilder:)

sara

Fina bilder! :D

Kashaya

Lät som en trevlig torsdag och fredag.=)

Celine

Älskar inspon!

Amanda Jona [SPONTAN]

Du råkade inte lägga märke till om körsbärsblommorna börjat blomma i Kungsträdgården när du var där? Haha, har nämligen hört att de ska ha börjat blomma men tycker det låter lite väl tidigt liksom :)

Sarah

Vilket fint kollage :)

MALIN

Så härliga bilder!

Lydia

Vilka härliga bilder!

Josephine

Härlig inspo!

linah

älskaar tumblr:) fin inspo<3

Viktoria Eriksson

så härliga bilder! bra inspo :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: