Idag fyller jag 19 år!

| Vardag
Det är den 15de mars och idag fyller jag 19 år! Stort grattis till mig själv och alla andra som fyller år idag. Började dagen med att bli väckt på sängen av familjen med sång, frukost och presenter. Har än så länge inte gjort så mycket, fixat mig och så. Om en timme kommer släkten hit för att fira mig. Hoppas alla har en bra dag! 
Jeanette - Livet i London

Grattis på födelsedagen! :)

N

Grattis! :D

Natalie

Stort grattis fina du!!

Stort grattis till dig! :)

Klara Andersson

grattis!!!

MALIN

Grattis fina du! Ett år kvar till 20!

♫♪ sandra

grattis1

Amanda

grattis till dig!!!!

Linnéa Pyrrö

Ett stort grattis!! Vad har du fått för fint?? :)

Ida Lindborg ♡

åh finis! grattis på födelsedagen! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Grattis på födelsedagen! :D

KassandraPalma

ååh, grattis på födelsedagen!

Kashaya

Grattis på födelsedagen.=)

♀ THE REVOLT ♀

Åh!:D Vad roligt!:D Graaaattis bästa Amanda och hoppas du fick en awesome dag!!:DD<3

Sofia

Grattis!!

Elin

Grattis! :D Hoppas du fick en bra födelsedag.

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Grattis i efterskott Amanda:) Hoppas du hade en fin födelsedag!

MATILDA ROSQVIST

Grattis i efterskott! :D

Ida Gratte

åå grattis i efterskott :D
Hoppas du hade en toppendag!!

Pauline

grattis!!! :D

Linn

Grattis på 19 årsdagen!

Lydia

Grattis i efterskott!

Robyn

GRATTIS en dag försent!! Hoppas din dag var bra precis som du förtjänar! ;)

Denise

Grattis i efterskott finis! :D

Aschmanda

Grattis fina du <3

Life of Johanna

Grattis i efterskott :)

F E L I C I A

Grattis i efterskott!
hoppas dagen var bra!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: