I want to be the one to take you home

| Inspiration, Vardag
 
Untitled #45
 
 
I förrgår åkte jag hem till henne efter skolan, gjorde pannkakor och bara umgicks. Pratade i telefon med tjejerna om resor och allt möjligt resten av kvällen. Igår fick jag sluta vid halv 2 istället för 4, så mötte Filippa och gick hem till mig. Efter en stund kom Annie, vi satt på min altan i solen och snackade skit. Åkte sedan till gymmet och gick p ett body pump pass. 
 
Jag har precis slutat skolan och ska alldeles strax åka och möta mamma, vi ska köpa skor som jag ska få i födelsedagspresent. Sedan ska jag hämta Elin för att åka och handla mat inför vår tjejmiddag imorgon. Hoppas alla får en grym fortsatt dag ♥
SaraNavjord.se

Snygga saker :)

Emma

Vad skönt att du fick sluta lite tidigare igår! :)
Så snygga saker!

Amanda Engberg

Fint collage! :)

Sarah

Vilket fint kollage :)

Josse

Så fint!

Caroline Blomberg

åh va massa fint!

F E L I C I A

mysigt med tjejmiddag!

Life of Johanna

Låter som bra dagar =)

Robyn

Härlig dag! Hoppas du får en bra Fredag imorgon också! ;)

Pauline

så gott med pannkakor!

Karin

Fina saker :) Fast jag vill gärna ha mer färgade detaljer :) Typ som vårt vardagsrum går i svart, rött och vitt :)

cecilia

massa fina saker!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så fina saker! :)

Jeanette - Livet i London

Den där muggen vill jag ha :)

Elin

Älskar kudden! :)

Jossie

Låter som ett par grymma dagar :)

Ida Lindborg ♡

åh så mys :D

Caroline

Så mycket fint!

Linnéa Pyrrö

Mysigt inspirations collage!

♀ THE REVOLT ♀

Pannkakor är gott men föredrar raggmunk, haha xD Så mysigt och kul med tjejmiddag!!:D och gillar sakerna du har med i bilden!:D

miningalinn

Låter som en bra dag!(:

N

Man vill ju bara flytta hemifrån snaaart D:

Petra

önskar dig en trevlig helg kram

Aschmanda

Soffan ser jävligt skön ut :D Men en divan hade ju heller inte varit fel ?:) :D <3


sv: Hehe tack :)

Linn Strömberg

Låter härligt :D Grattis i förskott!

Hanna

Sköna dagar det låter som :D

Klara Andersson

gott me pankakor!

Liborius

fina saker:)

Amanda

åh hittade du nåra skor? :D

Life of Johanna

Hoppas du får en bra lördag

Emma

så fina saker! :3

Denise

Vilket fint collage! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: