I need you right in front of me

| Inspiration, Vardag
 
Untitled #44
 
Den 15 mars fyller jag 19 år och här ovan kan ni se en del av min önskelista.
 
Igår fick jag sluta 2 timmar och 45 minuter tidigare. Drog hem, åt nudlar och tog en powernap innan jag åkte till gymmet. Körde ett body pump pass med pappa och sen åkte vi hem. Spenderade resten av kvällen med att plugga på gymnasiearbetet och kolla på Revenge. 
 
Idag hämtade mamma mig när jag slutat. Vi åkte först till Sickla köpkvarter och sen till Nacka forum. Kollade på skor och jacka till mig men hittade tyvärr inte det vi letade efter. Senare på kvällen åkte jag hem till farfar och Carin för att fira Carin som fyller år, grattis på födelsedagen ännu en gång ♥ Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det äntligen helg och jag har bara 80 mins lektion på hela dagen. Puss&Kram
Pauline

fin önskelista :) vad roligt att fylla år snart, jag älskar att fylla år haha :D

Ida Gratte

Fina saker!!

Lydia

Fina saker, hoppas du får det!

Photo by E M E R E L L A

Åh jag skulle verkligen behövt köpa mig ett par nya Converse! :) Och grattis i förskott :D

♀ THE REVOLT ♀

Grattis till henne!^^ Synd att ni inte hittade det ni letade efter :/

miningalinn

Härlig önskelista!(:

Emma

Älskar Essies nagellack! :')

Liborius

åh vill ha allt:D

Jossie

Kappan vill jag helt klart ha!!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka bra saker! :D

Linnéa Pyrrö

Presentkort är typ det bästa att få när folk inte kan köpa bra presenter ;)

Det är alltid så skönt att kunna sluta lite tidigare! :)

Elin

Min syster fyller 18 år den 15 mars :D Grattis i förskott!

Sarah

Vilket fint kollage :)

MALIN

Hoppas du får allt som du önskar dig :*

Amanda Engberg

Haha vad kul, fyller också år då!
Vilken bra önskelista :)

Thea

Åhh, vill också haa!

Emma Ekstén

Kappan var riktigt snygg!

sara

Snygg kappa! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka härliga grejer du önskar dig :)

sofft.blogg.se

Vill också ha converse :D

Madelene

Massa snyggt ! :)
Älskar stövlarna :)

Anonym

Mycket fint :)
Jackan var helt underbar :D Vart kommer den ifrån?

Svar: Ja visst, tycker jag med! Jackan är från Only.com :)
Amanda Lindstrand

F E L I C I A

Skulle definitivt behöva ett par nya converse! :)

Mikaela

Grymt snygg kappa! :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag hade velat ha allt från din önskelista:)

miningalinn

Vill också ha nya skor!(: haha, mina är såå anvönda..(:

Johan

Snygg kappa.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: