I can be the one to light up your way

| Natur, Vardag
Godkväll kompisar! I fredags efter jobbet åkte jag hem, tog en powernap, duschade och fixade mig innan Annie kom. Vi åkte sen till The central bar där vi förade och sen mötte vi upp Lisa och drog vidare till Klubb Göta. Kom hem vid 4 någon gång. I lördags tog jag det bara lugnt på dagen och sen vid 6 åkte jag, Annie, Fanny och Alicie till en kinesisk resturang på Söder. Vi åt middag och firade Fanny i förskott. Efter det drog vi till The central bar igen där vi träffade Madde och Joseph. Vid elva någon gång drog vi vidare till Göta. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, ätit pizza med Annie och bara tagit det lugnt. Är så himla trött så ska gå och lägga mig. Imorgon så är det dags för att gå tillbaka till skolan efter en veckas lov. Små ångest över det men bara 96 dagar kvar till studenten. Godnatt på er ♥
N

Standard med Göta, loveee it

Photo by E M E R E L L A

Åh vad vackra rosor!:)

Elin

Gott med pizza och fina bilder :)

malin

Åh men vad roligt med studenten framför dig =)

Kajsa-Stina

Åh vad mysigt med middag tillsammans med vännerna! Älskar verkligen Kinamat! :D<3

Liborius

Åh så fint med rosor:)

Lydia

Vilka fina bilder!

Linnéa Pyrrö

Varför ångest över att det bara är 96 dagar kvar? Är du inte taggad? :(

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka fina bilder! :)

Carolina Thoor

Jag skulle till klubb Göta i lördags, men blev inte av! :)

Sv; Tackar :D

Felicia

Sista tiden innan studenten går så fort!!
ta vara på tiden!

Jennisbeauty

Underbara bilder :) kram

Frida

Älskar den färgen på rosor <3

Amanda Halldan

96 dagar bara? Shit det är ju snart:D

Karin

Kommer själv ihåg hur det var att längta till stundenten, känns som en evighet sedan nu ^^

Jossie

Låter som en mysig dag!! Jag vill också bara ha 96 dagar kvar till studenten haha :)

S A R A

vackra bilder du lyckats ta!

Josse

fina bilder!

Pizza är alltid gott! :)

Amanda

fina bilder :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som en bra helg! :)

Malin ♔

Åh vilka fina rosor!

KassandraPalma

så fina blommor!

jonna

Låter som en bra helg :)

Sarah

Rosor e så fina :)

Caroline Blomberg

gott med pizza!

MALIN

Så fint med rosor! Hur mår du min vän? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: