I can be the one to call when you're all alone

| Vardag
Blandade mobilbilder. 
 
När pappa kommit hem igår åkte vi till en italiensk resturang och åt middag. Så himla mysigt. Gjorde ingenting speciellt resten av kvällen, kollade klart på säsong 2 av Revenge. Idag träffade jag Hanna när jag slutat skolan vid 2. Vi åkte hem till mig, kollade på tv och somnade i varsin soffa. Vid 4 drog jag till gymmet och gick på ett Body pump pass. Tog en dusch och åt middag när jag kommit hem. Nu kollar jag på Realitystjärnorna på godset. Hoppas alla har haft en grym start på veckan ♥
Photo by E M E R E L L A

Åhh så sjukt fin klänning du hade på dig! :)

Caroline Blomberg

men gud va gott med italienskt!

Madelene

Trevligt med mat på restaurang ! :)
Jätte fin klänning :)

Sv: Eller hur ! :)

N

Gott med italienskt!

Lydia

Vilken fin klänning!

Jossie

Håller med kommentaren ovanför!! Den var sjukt snygg!!

♀ THE REVOLT ♀

ÅH!:D Vad gott med italienskt :D aldrig provat att gå på ett Body pump pass haha xD

Amanda

jag hade en superdag igår :D

miningalinn

Så härliga bilder?(:

KassandraPalma

så fin klänning! och mysigt att äta ute :)

Denise

Vad gott med italienskt! :)

Emma

Mysigt med italiensk resturang! :')

Josse

fina bilder!

Linnéa Pyrrö

Är klänningen din studentklänning kanske? :)

Boel

Låter himla mysigt :)

Klara Andersson

fina bilder!

Robyn

Mysigt!! Vilken fin klänning, vart är den ifrån? ;)

F E L I C I A

Mysigt att äta ute :)

Clara

Vilken jättefin klänning! Så vackert med spets!

Låter som en härlig kväll! :)

Sandra

Härliga bilder :)

linah

älskar den vita klänningen:D!

Nicolina

Du passar så bra i den dör vita klänningen!!!

miningalinn

Body pump är så jobbigt!(:

Linn

åh vad mysigt och fin klänning förresten!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: