Hold back the river, let me look in your eyes

| Vardag
Bild på mig och Becca på Göta förra helgen. 
 
I fredags var jag och lunchade med Filip på Pizza hut, kollade även lite snabbt inne i Port 73 innan vi åkte hem till mig igen. Sofia kom och vi bakade chokladmuffins. När de dragit hem kom mamma och hämtade mig. Vi åkte till Skärholmens centrum, köpte en stundentklänning till mig och sen åkte vi vidare till Ikea. Där åt vi middag och kollade lite innan vi åkte till Nacka forum där vi köpte en kappa som jag ska få i födelsedagspresent. Resten av kvällen myste jag och mamma framför Let's dance med glass och godis. 
 
Igår på dagen var jag och Filippa inne i stan en snabbis, skulle köpa skor men de var slut. Åkte hem, åt lunch och sen mötte jag Annie. Vi satt utomhus och bara umgicks sen drog jag hem. Åkte lite senare och hämtade Hanna, vi köpte mat och sen hem till henne igen. Åt, kollade på Melodifestivalen och doppade frukt i smält choklad. Vid elva på kvällen träffade jag Marcus, tog en promenad på Söder och sen mötte vi Joseph. Vi gick till Hellströms, tog en öl och så kom jag hem vid 1 någon gång. 
 
Idag har jag och Hanna återigen doppat frukt i choklad, tog en promenad och så. Jag har även spenderat en 1 h och 30 min åt att tvätta min bil. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Revenge medan jag väntar på att pappa ska komma hem. Hoppas alla har haft en grym helg! 
cecilia

vad roligt att köpa studentklänning, det börjar närma sig snart! :)

F E L I C I A

ååh tvätta bilen!! Det är så tråkigt.. :)
Lät annars som en väldigt mysig och bra helg!

Céline

Men vilken härlig bild!! :)

Caroline Blomberg

frukt i choklad är ju det bästa!

Boel

Härlig bild! :)

♫♪ sandra

söt bild :)

Lydia

Vilken härlig bild!

miningalinn

Så skönt med en långpromenad!(:

♀ THE REVOLT ♀

Frukt i choklad!!!:D Nice att du myste med din mamma med godis :D

Hoppas att du får en bra start på veckan! :)

Linnea Kinis

åh lyssnade precis på den där låten i rubriken. den är bra! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Låter som du haft det bra! :D

Jossie

Jag älskar frukt och chocklad tillsammans!!

Aschmanda

söta <3

Thea

Vilken fin bild!

KassandraPalma

gullig bild! :)

Elin

Underbar bild! :)

Emma

Vad mysigt du verkar ha haft och gott med chokladmuffins! :)

Pauline

å vad roligt med student klänning! :D

Liborius

Låter som en toppen helg:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: