Filmbetyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Sutter Keely är en självupptagen festprisse som älskar sitt jobb i en klädbutik. Sutter lever för stunden och har inte några framtidsplaner, men allt förändras när hans flickvän dumpar honom. Sutter super sig full och vaknar på en gräsmatta där han får syn på den skötsamma tjejen Aimee. Trots att de är så olika dras de till varandra på ett speciellt sätt.
 
Tryck här för att se trailern. 
 
En ganska så klyschig film. Hur många gånger har vi inte sett filmer om badboyen som blir förälskad i den duktiga, töntiga tjejen? I ett x antal filmer. Men jag tycker om den i alla fall. Den är fin och kärleksfilmer funkar i alla lägen. Det roliga med Aimee som är lite annorlunda till skillnad från många andra filmer är att hon faktiskt säger ja och vill delta när han drar med henne på fester och andra saker som hon inte är van vid. Hon är så himla positiv. I de flesta andra filmer brukar inte tjejen vilja eller våga. Dock kan jag inte sluta tänka på Hazel och cancer i "The fault in our stars" när jag ser Shailene i den här filmen, hon kommer föralltid vara förknippad till den filmen för mig. 
Bild lånad från google.
Jossie

Jag älskar sånna där filmer!!

marina

sv. Tack så mycket. :)
Denna är en film jag måste se! Alskar hennes skådelspeleri och hon gör alla sina rollr sjukt bra! Själv tänker jag alltid på Divergent när jag ser henne! :)

Ida Gratte

Låter bra :D Den vill jag se!

Elin

Bra tips, låter som en film för mig :D

Life of Johanna

Den är bra den filmen :)

Rebecka

Den verkar ganska klyschig som sagt, men sånna filmer kan ju ofta vara bra ändå!

Amanda Jona [SPONTAN]

Tack för tipset! :)

cecilia

den får jag se!

miningalinn

Hade jag vart ett fan av filmer hade jag nog sett den!(:

Liborius

låter bra!

Thea

Den verkar ganska bra trotsallt!

Lydia

Bra tips, får ta och se den till helgen!

MALIN

Den verkar grym!

Aschmanda

ååh tack för tipset :) ibland är de lite mysigt med asådan här filmer :)<3

♀ THE REVOLT ♀

Sett den x) Minns att jag tyckte om den!:DD

Linnéa Pyrrö

Borde kolla in den! :)

Klara Andersson

vill se den!

jonna

Låter bra :) Den ska jag se!

Skogsraah ☾

Jag gillar typ klyshiga kärleksfilmer, så det kanske är någonting för mig :) haha

Pauline

å, låter bra, den vill jag se :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: