Studentpresenter

| New in

Halsband och klocka. 
 

Två presentkort på H&M. 
 
En resväska.
 

Några fina gratulationskort. 


Thomas Sabo armband och berlocker, fick alla berlockerna separat men har satt på de på bilden. 
 

En halsbands berlock från Thomas Sabo. 
 
En guldring. 
 
Jag fick även en resa, 3 buketter blommor, 2 till mousserande vin flaskor och min Macbook air skoldator utköpt.
Tack så hemskt mycket för alla fina presenter, jag är så nöjd! 
Amanda

Grattis till studenten!

tess- mamma till Malin & Olivia

Thomas Sabo alltså, fick själv armband i studentpresent för sådär... ja några år sen iaf! Så himla fina & det finns ju så roliga grejer att köpa till! :)
Grattis till studenten!

Emma

Ringen är hur fin som helst! :)

LINNEA

Fina grejer! Studenten är fan de bästa som hänt mig.. Kommer massa bilder från min student på bloggen inom kort också :D

Liborius

Så mycket FINT!

sara

Grattis!!! :D

opie

Härligt! Grattis :)

miningalinn

Härliga presenter. Förstår att du är nöjd!(:

Jessy

Va fina saker du fick :D

Johanna Davidsson

Thomas Sabo är bland de finaste smyckena som finns!

Linda

vilka fina grejer!

Fina saker :) Grattis till studenten!

Sanna | Beauty & Design

Stort grattis till dig Amanda! Vad härligt. Vart bär resan av? :)

marina

Oj vad mycket fint du fått! Och en resa till och med! Galet! :)

louise

åh va roligt med massa presenter :D

Nora Bååth

Grattis till studenten :D

Sara Åkerlund

Åh vad fina presenter! O grattis till studenten !

Carolina Thoor

Fina presenter! :D
Den där Henken champangen fick jag med! :D

Sv; tack ska du ha! ;)

Petra

fina saker du fick

Celine

Gud så fina saker! Och grattis grattis grattis!

Anita

Så fina saker :D

Netti

Jösses vilka fina presenter du fick och grattis :-D

Skogsraah

Jättefina presenter! :)

Boel

Åh så mycket fint! Grattis till studenten :D

Fick du någon speciell resa eller får du välja? :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Mycket fint där! Stort grattis till studenten fina du!

louise

Hoppas du får en underbar Lördag ! <3

Matilda

stort grattis till studenten!

VERONICA - fashion blog

Gud så mycket underbart fint!! :) Himla härligt ju tjejen. Underbart! Grattis till dig :) Kram!

Vano

Vilka härliga presenter!

amanda

Vad fina saker du har fått :) Så kul med studenten!

Madelene

Så mycket fint du fick ! :)
Kul med en resa !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: