I've been thinking of sunshine through the pain and strife, through the coldest days of life

| Natur, Vardag
I lördags när Klubb Göta stängde drog vi på efterfest med några vänner i Huddinge. Blev hämtad strax efter 12 därifrån på söndagen. Var så himla bakis så låg i soffan resten av dagen tills jag skulle möta Emelie. Hon, jag och Elin skulle ha taco-söndag så vi handlade mat och gick sedan hem till de. Det var en super mysig kväll med massa gott och film. 
 
Igår tog jag det mest lugnt, mötte Emelie i stan när hon slutat vid 4. Gick till banken och köpte sen med oss pizza hem. Låg resten av kvällen hemma hos de i soffan och kollade på serier. Idag har jag varit i stan med Hanna, Annie och Filippa. Betalat vår resa till Kos, ätit lunch och så. Idag åkte jag även upp till landet för att jobba så kom precis hit, åker hem till Stockholm igen på onsdag nästa vecka. Hoppas alla haft en bra start på veckan ♥
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka mysiga dagar! :)

Sanna | Beauty & Design

Vilken magiskt fin bild :)

Emelie

Låter som härliga dagar! Och vilken fin bild :D

Erika

Vilken fin bild :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh, så himla fin bild!

linnea

vilken fin bild!

Skogsraah ☾

Så vacker bild!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, jag är så glad att jag inte dricker längre för jag fick alltid så hemska baksmällor haha.

Madelene

Fin bild ! :)
Gott med tacos :D

Vanessa andersson

åh så fin bild :)

Life of Johanna

Vacker bild! Låter som du haft det bra, förutom att du var bakis dock :(

Hanna

Så fin bild :)

Hoppas du får en fin midsommar!

Henrik Olsson

Vilken underbar bild :)

louise

vilken vacker bild :)

MATILDA ROSQVIST

Åh så vacker bild! Så gott med taco-kväll :D

Boel

Så fantastiskt vacker bild! :D

Liborius

Fin bild:)

FrökenTV, bloggen om tv och film

fin bild

Pauline

vilken underbar bild!

Sarah

Vilken fin bild :)
Tacosönda låter riktigt najs :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: