I live my day as if it was the last, live my day as if there was no past, doin' it all night all summer

| Vardag
 
I söndags käkade jag, familjen och några familjevänner på en thailändsk resturang på landet. Vi satt i solen och hade det trevligt. Efter det skjutsade de hem mig och sen åkte de tillbaka till Stockholm. Jag spenderade resten av kvällen med att prata i telefon och kolla på serier. I måndags jobbade jag till halv sju, lagade middag och matlåda, kollade på serier och målade om mitt skoställ. Idag slutade jag jobbat vid fyra och sen åkte jag direkt hem till Stockholm. Har nu på kvällen varit inne i stan med Filippa och Elin och ätit på resturang, drog sen vidare till Vapiano där vi tog varsin drink och en efterätt. Kom ganska nyligen hem och nu sitter jag och försöker fixa mitt nya simkort.
 
På fredag åker jag till Spanien så imorgon ska jag sysselsätta mig med att packa och så. Hoppas alla har haft en grym tisdag. Puss&kram
 
Lydia Elstig

Härliga bilder!

Sanna | Beauty & Design

Verkar som att du verkligen njuter av sommaren, eller ja "sommaren" :)

sandra

vad skönt att åka till spanien :) åker du dit med vänner eller familjen?

opie

Härliga foton!

louise

åh va roligt :)

Emma

Serier är aldrig fel och vad mysigt att ha ätit på en thailändsk restaurang, inga fel! :D

Ida - foto & häst

himla härliga bilder! :D

Skogsraah ☾

Så härliga bilder :D

Jessica Nyström

Åh drinkarna måste vara från Vapiano va? Den i "muggen" är så fin och helt otroligt god, min favorit!
Kul med massor med bilder!

that looks so much fun :)!!

Härligt att åka till Spanien :)

Erika

Spanien lät ju inte alls fel :)

Sarah

Va mysigt o äta på restaurang o de e ju så mumsigt me thaimat :)

Ida Lindborg ♡

å vad roligt! :D

Boel

Härliga bilder och hoppas du får det härligt i spanien! :D

Henrik Olsson

Ett härligt gäng! :)

Pauline

vad roligt :)

Netti

Riktigt härliga bilder :-D

sara

Härliga bilder! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: