Drömresan

| Samarbeten
I augusti kommer jag och 6 av mina närmaste vänner åka till Kos. Vi kommer att vara borta i en vecka och vi bokade vår resa via Apollo rabattkod där man kan hitta flera olika rabattkoder och kampanjer. Det kommer att bli en av mina roligaste resor någonsin. Det ska bli så himla roligt att åka bort med tjejerna, festa hela nätterna, dricka goda drinkar, åka på äventyr, sola och bada och så mycket mer. Det här är en resa jag verkligen ser fram emot. 
 
Rabble har en kategori på sin hemsida som heter resor. Där kan man hitta de populäraste butikerna online som erbjuder hotell och resor. Till exempel finns rabattkoder till Booking.com rabattkod som är en av de största aktörerna inom hotellbokning. Varför skulle man inte vilja passa på att göra en bra affär och nyttja rabatter om man kan? Kolla in Rabbles rabattkoder för resor innan du bokar din nästa resa! 
 
 
I samabete med Rabble.
Louise

vilka fina bilder :)

Elin

Åh, låter underbart! Vill också.

Klara Andersson

men åå vad kul, avis!

Caroline

Va roligt! :D

miningalinn

shit, vad kul. Ni får det säkert jättebäst!(:

Anita

Låter underbart :D

Viktoria Eriksson

Åh, så härligt! vackra bilder :)

linah

men åh va roligt!!:D

Emma

Låter himla roligt, hoppas ni får det bra! :)

Lydia Elstig

Roligt!

Sarah

Va fin den första bilden e :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Ååå vad kul att åka iväg! :)

Boel

Åh vad roligt :D

Emma

Åh ska också få uppleva några deömresor i sommar med mina vänner, vi ska segla i Grekland sen åka YILL Portugal en vecka också!!! Ska bli så himla BRS sommar för båda oss två ser det ut som ;)

Kimmey

Åh va kul :)

MATILDA ROSQVIST

Gud vad roligt! :)

sara

Det kommer bli såå kul!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: