Baby, with you I can never lie so don't go chasing all the headlights

| New in, Vardag
Bronzer från Dior och lösögonfransar från Kicks. 
Trosor från H&M och ballerina strumpor från Lindex. 
Ballerina från Skopunkten. Sämst kvalité men glömde kameran hos pappa. 
 
I fredags satt jag, Elin och Sofia på Neverland och tog några öl innan vi drog vidare till Vapiano. Köpte en efterrätt och en latte där innan vi tog en till öl på The central bar. Gick sedan tillbaka till Neverland efter Sofia åkt hem. Precis när jag och Elin skulle åka hem stötte jag på Matte, Alicia och Miranda. Jag stannade kvar med de när Elin åkte hem och sen drog vi vidare till Klubb Göta. 
 
På lördagen firade vi Hanna på kvällen hos henne, åt middag och så innan vi drog vidare till Klubb Göta. Det var en lyckad kväll, kom hem vid 4 någon gång. På söndagen bjöd jag mammis på morsdag middag och senare på kvällen träffade jag Annie och Hanna en stund. 
 
Igår stannade jag hemma från skoldagen. Drog istället och solade, handlade massa saker inför studenten och sen på kvällen mötte jag upp Alicia, Matte, Miranda, Stina och Kim. Vi satt på Hellströms till de stängde och då drog vi vidare till Neverland. Kom hem strax efter 1. Idag i skolan har vi skrivit på vårt lakan till studentflaket sen ska vi till datoravdelningen en snabbis innan vi slutar. Då ska jag till stan med Filippa. Puss&Kram
MATILDA ROSQVIST

så fint! :)

Ida Lindborg ♡

De skorna har jag också, så söta :)

linah

åh snygga skor:D och fransarna gillar jag starkt !!

Netti

Vilka roligheter du har haft för dig och skorna är riktigt snygga :D

Jessy

Kanon saker! :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag gillar inte alls de skorna från skopunkten. De är så himla sladdriga och sitter inte alls bra på foten haha. Däremot är de himla söta:)

Nora Bååth

Älskar ballerina skor :D

MALIN

Eylure's produkter är jättebra!

Kul att handla lite :)

Isabelle

Vad roligt med lite nytt!

Louise

härligt med lite shopping :)

miningalinn

Åh minns förberedelserna för studenten, så kul vill göra det igen!(:

Skogsraah ☾

Fin shopping :D

sofft.blogg.se

Snyggt med spets på ballerina :D

Pauline

så söta skor :)

Ida Lindborg ♡

Låter väldigt mysigt! :D

Life of Johanna

Låter som riktigt härliga dagar

amanda

Vad roligt med shopping. :) Söta skor.

VERONICA - fashion blog

Gud så härligt med lite nytt! :) Kul! Ha en fin dag tjejen, kramar!

Oj, fyra är sent - eller tidigt! :P

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Skorna var riktigt söta!

Emma

Härlig dag du hade! Kul med nya saker också, skorna är riktigt fina! :)

Vano

Vad fina köp!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: