When you leave me all alone, I'm like a stray without a home

| Vardag
I fredags var det spelning i Simpnäs, alltså på caféet där jag jobbar. Så åkte ner till Frida för att föra lite innan vi gick till caféet. Mötte upp en massa andra vänner, krökade där och vid 1-2 tiden åkte vi till Victor för efterfest. Kom hem vid 3-4 någon gång. Jobbade på lördagen och på kvällen sen var jag, Athina och Frida hos mig och spelade monopol. Det var super mysigt och efter de åkt hem kom Matte, Alicia och Jonas och hängde en stund. 
 
Igår jobbade jag som vanligt, åkte hem och åt middag, plockade kantareller och så innan jag åkte till Matte och Alicia. Vi spelade kort och bara umgicks, Jonas kom efter någon timme också. Idag är jag ledig så vi ska åka upp till Älmsta som är "centrumet" här ute, där tänkte vi spela minigolf och äta lunch. Ikväll var planen att jag, Frida och Athina skulle grilla men nu funderar vi på att äta något annat istället eftersom det inte är bästa vädret. Hoppas alla får en grym dag! ♥
miningalinn

Har aldrig plockat svamp, kanske för att jag inte är en svamp älskare men ändå!(:

Viktoria Eriksson

Låter härligt! Åh, gott med kantareller :)

Erika

Låter som att du har haft det superbra :)

Elin

Mums!

Kul att spela kort :)

Liborius

Men ååh vad gott:D

MADDISENJ.SE

Mums vad gott

Klara Andersson

åå kantareller!

MATILDA ROSQVIST

åh så gott! älskar kantarellsås :D

Linn Strömberg

Åh vad gott med kantareller!

MALIN

Vad gott med kantareller! Något av det bästa jag vet :)

Sarah

Va kul o plocka kantareller :) Har inte gjort de än iår :P

Céline

Jag älskar att plocka kantareller!!! Ska upp om drygt en månad till fjällen för att försöka hitta mig lite :)

Josefine

men så gott med svamp!

Skogsraah ☾

Åh vad gott! Älskar kantareller!

N

Gott med kantareller!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som bra dagar :)

Lola ♥

Åh så gott med kantareller, har aldrig smakat det sjäkv men ett verkat super gott ♥♥♥

Sofia

ååååh kantareller! Gud vad gott

linah

åh va gott:D!

Ida - foto & häst

Så roligt att plocka svamp och så gott :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

vad gott! :)

NICOLE

Så kul att plocka :D Det har vi också gjort men det är dessvärre slut :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: