Sun is shining and so are you

| New in, Resor, Vardag
Bloggandet går verkligen otroligt dåligt just nu. Inte för att den har varit speciellt bra det här året överhuvudtaget men inget inlägg på 5 dagar är lite överdrivet. Trots att jag är inne på bloggen orkar jag knappt gå igenom kommentarerna och då orkar jag inte blogga heller, men jag är så himla glad och tacksam för er som fortfarande går in här, läser och kommenterar! 

Sist jag uppdaterade var jag i Spanien och skulle till ett shoppingcentrum för just shopping. Fick med mig några plagg hem som ni kan se här i inlägget. I torsdags låg vi på stranden och solade och badade i flera timmar. När vi kommit hem blev det lite städning och packning innan vi fixade oss för att åka förbi Jennys (min morbrors sambo) pappa som bor där och hälsa på. Sen åkte vi vidare till Torreveija stad för middag, tivoli, marknad och strandpromenad. I fredags vid 19-20 tiden gick vårt plan hem till Sverige så innan dess låg vi vid poolen, åt lunch på stan, packade och städade. 
 
I lördags var jag med Filippa och Emelie på dagen. Vi var förbi Strandvägen och pokerrun för att kolla lite båtar, köpte kulglass och kollade i några affärer. Sen köpte vi jordgubbar och åkte hem till Emelie, kollade på Johan Falk och sen gick jag hem. My kom till mig och vi åkte in till stan för att käka middag. Vi åt på Neverland, drack lite och sen kom Lisa och Filippa. Vi gick till Hellströms och drack lite sen drog alla, jag mötte Annie och vi gick tillbaka till Neverland. Kom hem vid 4 någon gång på morgonen. 
 
Igår vid 10 tiden tog jag bilen ut till landet. Började jobba klockan 12 och slutade strax före 19. Packade upp alla mina väskor eftersom jag ska vara kvar här nu och jobba fram tills augusti. När föräldrarna kom hit några timmar senare spelade vi lite yatzy, åt ost med kex, jordgubbar och så kollade jag klart på Orange is the new black och började kolla på första Johan Falk filmen. Har nyligen kommit hem från jobbet och tänkte fortsätta kolla på filmen. Hoppas alla har det super bra, bilderna från Spanien kommer upp lite senare ♥
 
New in. 
Klänning köpt på en marknad och kimono från Kappahl. 
 
Flippflopp från Carrefour. 
 
Linne från lft (tror jag) och linne från Berskha. 
 
Skärp och solglasögon från Primark och kajal, nackellack och dagkräm från Make up store. 
 
Armband/fotarmband från Koala Bay och parfym från taxfree:n. 
 
Linne från en marknad. 
Rebecka

Fina saker!

Emma Engström

Så snygga plagg verkligen! Linnet är så sött :)

MALIN

Kul med lite nya kläder!! Gillar verkligen kimonon från Kappahl :)

sandra

snyggt!

Petra

kul med shopping

Netti

Åh vilka snygga plagg! :-D

louise

snyggt! :)

Sista linnet var väldigt fint :)

Sarah

Fina saker du köpt :)

Carolina Thoor

Låter som bra dagar och härlig saker du fått med dig hem! :D

Sv; tackar :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad fina saker! :) Kan känna det som du också gör med bloggen att man inte riktigt orkar! :)

Sofia

Vilka fina saker du köpt!

Kimmey :)

Fina saker du köpt!

Henrik Olsson

Det är inte alltid energin räcker till! :/

sara

Snygga saker! :)

Boel

Åh vad mycket fint :D

Ida - foto & häst

Superfina kläder :D

miningalinn

Fina saker!(:
Jag är precis likadan när det gäller bloggen. Blir typ så under sommaren!(:

Liborius

Kul med nytt:D

Erica

Kul med nytt, så mycket fint!

louise

hoppas du haft en bra dag ! :)

amanda

Snyggt! Har samma kimono från Kappahl, visst är den skön!?:D

Lydia Elstig

Så fina saker!

Nora Bååth

Älskar mönstret på koftan :D

Sanna | Beauty & Design

Åh vad fina grejer du har köpt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: