Spanien i bilder, del 2

| Resor
Under de här dagarna hade vi besökt en strand som det var en bit att gå till från parkeringen. Påvägen dit och tillbaka såg vi flamingos. Vi var även i Torreveija stad, gick förbi ett tivoli, käkade på en super mysig resturang och gick längst strandpromenaden. Bilderna hamnar inte i ordning eftersom jag fotar med både min systemkamera och min digitalkamera. 
Matilda Johansson

Vad härligt det ser ut :)

Malin Lundin

Men åh vad härligt det ser ut! Önskar att en själv kunde ta sig från detta kalla väder!!!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad mysigt det ser ut att va! :)

Emelie

Men åh så härliga bilder! :D

sara

Så fina bilder! :D

VERONICA - fashion blog

Underbara bilder, helt fantastiska! Ser såå härligt ut! Kramar fina du :)

Christina

Men gud så mysigt :) Och vilka härliga bilder :)

Emilia Sjödin

Amen gud så mysigt! Hoppas du hade det roligt :)

miningalinn

Härliga bilder. hade gärna varit där!:)

Hanna

Härliga bilder :D


louise

härliga bilder :)

Robyn

Fina bilder!

Sanna | Beauty & Design

Gud så ni verkar ha haft det härligt, lagom avis ;)

Emma Engström

Ser verkligen otroligt underbart ut! :D

Jessy

Va härliga bilder :D

Anita

Mysiga bilder :D

Lydia Elstig

Fina bilder!

Ida - foto & häst

fantastiska bilder :D

Felicia Ericsson

dit hade man inte tackat nej att åka till!! åååh kan vi inte få lite värme i sverige snarT??

Amanda

Så härliga bilder!

Clara

Så härliga och fina bilder! Saknar verkligen värme och sol!

Amanda Engberg

Så härliga bilder! :)

Ida Lindborg ♡

fantastiska bilder! :D

Härligt det ser ut :)

Matilda Johansson

Härliga bilder! :)

Matilda Johansson

Härliga bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: