Spanien i bilder, del 1

| Resor
Här kommer första delen av bilderna från Spanien. Bilderna är tagna vid huset vi hyrde. Vi bodde så himla fint och att ha en egen pool var riktigt lyxigt. Det passade perfekt för mig som inte tycker om sand men trots det spenderade vi mer tid på stranden än vid poolen men när vi väl var hemma i huset så var det riktigt bekvämt. 
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åååh, ser ju inte lite härligt ut!

enya

Fy vad underbart!

Skogsraah

Åh så härligt det ser ut :)

Lydia Elstig

Så otroligt fina bilder!

Jessy

Va fint! :)

MALIN

Vilka fina bilder! Det ser så härligt ut :)

Madelene

Åh, så fint ! :)
Hur hittade ni det och hur länge bodde ni där ? :)

sv: Ja eller hur :)

Sarah

Förstår att de va najs o ha en egen pool :) Ser riktigt härligt ut :)

Ida - foto & häst

Åh så fina och härliga bilder :D

Kimmey :)

Härliga bilder!

Henrik Olsson

Det ser inte alls hemskt ut där! :)

N

Vad härligt!!

Erica

Åh, ser riktigt härligt ut! :)

Rebecka

Ser underbart ut!

Amanda Engberg

Men åh så härligt det såg ut! :)

Sanna | Beauty & Design

Gud vad underbart, och vad fint brun du är nu :)

Ida Lindborg ♡

å vilka härliga bilder! :D

Skönt att vara utomlands!

louise

härliga bilder :)

jonna

ja, supergott :)
åh, så härligt det ser ut.

Kajsa

vad härligt med värme!!

laralucy

härliga bilder :D

miningalinn

Ser jättehärligt ut..vill också!(:

Felicia Ericsson

åh va mysigt, hade man verkligen inte tackat nej till. Regniga sverige går ju en på nerverna..

madeleine

sååå fina bilder, skulle inte säga nej till att åka dit asså.. ;)

Clara

Jättehärliga bilder!

Klara Andersson

fina bilder vad härligt det ser ut

Mimmi

Men åh så härliga bilder!!

linah

åh va härligt:D!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: