En lista om mig

| Bekännelser

10 saker jag vill göra innan jag dör: Resa jorden runt, komma in på juristprogrammet, flytta hemifrån och inreda mitt alldeles egna hem, arbeta eller plugga utomlands, gå på så många konserter som möjligt, åka på festival och sova i tält, lära mig fler språk flytande, gifta mig, ta dykcertifikat och få barn.

9 saker om mig: Jag värderar ärlighet väldigt högt, svenska var mitt starkaste ämne i skolan, jag älskar att fotografera, kolla på serier och träffa nya människor, jag vill lära mig att dansa, jag är kallblodig och fryser nästan hela tiden, jag tycker inte om att bada i Sverige för att det är så kallt i vattnet, jag äcklas av att använda handdukar som redan är blöta och det kan ta mig flera timmar att dricka upp en cola burk.

8 sätt att vinna mitt hjärta på: Var charmig, få mig att skratta, tyck om att resa och träffa nya människor, var ärlig, ge mig komplimanger, ha ett fint leende, ha åsikter och komplettera min personlighet.

7 saker jag ofta grubblar på: Vad jag vill göra i framtiden, om jag vill åstadkomma något speciellt med mitt liv, om jag kommer hitta ett jobb som jag tycker att det är roligt att gå till varje dag, kärlek, varför det alltid är så kallt, pengar och vad jag ska äta.

6 jobb jag skulle kunna tänka mig: Advokat, fotograf, cafébiträde, inom marknadsföring och ekonomi, assistent och försäljare.

5 saker jag aldrig skulle vilja göra: Bli fet, ta droger, skada någon, bryta något och förlora mitt körkort.

4 saker jag köpt den senaste månaden: Linnen, kajal, parfym och solglasögon.

3 kändisar jag tycker är snygga: Blake Livley, Zac Efron och Angelina Jolie.

2 sätt att få mig att skratta: Bjud på dig själv och dra skämt. 

1 sak folk inte vet om mig: Jag är jätte besviken över att jag inte kom på linjen/universiteten jag sökt till trots att jag visste att chansen var otroligt liten att jag skulle komma in. 

Skogsraah ☾

Kul att läsa :)

Emma Engström

Zac Efron är ju to die for och skulle hur gärna som helst vilja resa jorden runt! :D

jonna

tack :)
Kul med listor!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Härligt att läsa! :) Brukar också tänka på framtiden väldigt ofta!

Celine

Jag är också extremt seg på att dricka cola ur colaburkar haha!

Klara Andersson

härliga bilder och härlig lista!

Liborius

Roligt inlägg:) Så tråkigt att du inte kom in på din utbildning:(

♫♪ sandra

kul att läsa :)

Robyn

Kul att läsa och lära känna dig mer! Hoppas verkligen du kommer in på juristprogrammet som du vill!

Rolig lista :)

Viktoria Eriksson

härlig lista, fina bilder också! :)

Jessy

Va tråkigt att du inte kom in :(

Therese

Åh vad tråkigt att du inte kom in :/
Jag kom inte heller in på det jag sökte, men det var för att jag inte hade de ämnen som behövdes så det ska jag läsa upp till våren!
Vad vad det du sökte?:)

miningalinn

Tråkigt att du inte kom in.:( vad hade du sökt?

MALIN

Kul att läsa lite mer om dig :) Och vilken bild!!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Kul att få veta lite om dig! :)

Netti

Vilken bra lista och nu blev jag sugen på att härma dig! :-D

S A N N A♥

Tråkigt att du inte kom in på linjen/universitetet som du ville!

Henrik Olsson

Tråkigt att du inte kom in! :/

N

Ååh härligt!

Erika

Att resa jorden runt vill jag också så gärna :)

MATILDA ROSQVIST

Trevlig lista :D

Sarah

De va kul o läsa :)

Matilda Johansson

Vilka fina bilder! :)

Boel

Himla intressant att läsa :D

Max

väldigt bra inlägg du underbara tjej ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: