You really think I could be replaced, nah, I came from outer space

| Vardag
Lite blandade mobilbilder från de senaste dagarna. 
 
Igår var jag med mamma på dagen, vi käkade lunch och kollade runt i Nacka forum. Köpte en väska och några ringar som jag visar senare. Efter det mötte jag Hanna, vi åkte till stan och fikade. På kvällen möttes vi igen, även Filip, Sofia och Oliver. Vi drog till Woken där vi förade och hade det skojsigt. Drog vidare och kom hem efter 4 någon gång. Idag har jag bara tagit det lugnt, haft gäster över på middag och umgåtts med Annie. Nu ska jag påbörja sista säsongen av Breaking Bad. Puss&Kram
marina

sv. Tack så mycket. :)
Jätte fina bilder på er. :)

Madde

Låter som en bra kväll!

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad roligt! :)

CECILIA

lät som en bra dag :)

Karin Lygnersjö

Hur fin är inte du då!? <3

Emmy Lam

Det låter och verkar som riktigt bra dagar det där :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som två härliga dagar :)

Jessy

Låter ju kul och vilka härliga bilder!

MALIN

Du är så himla fin! Gillar verkligen din klänning :)

i vätan på lilla J ❤️

Men åh, vilka fina och mysiga bilder! :)

Det där såg trevlig ut! :)

Kajsa-Stina

Gud vad fina och härliga bilder på er allesammans! Älskar din klänning också. Så fin :) Kul med lite shopping igår med din mamma! Ser fram emot att se vad som fick följa med dig hem :)
Kramar <3

miningalinn

Låt som en bra jag:) fina bilder!

Elin karlsson

Låter som en bra dag du har haft :)

Svar: Ja han är bra!!

Ida Lindborg ♡

ååh så rolig dag! härliga bilder, och jag älskar din outfit!

Celine

Jättehärliga bilder och så fina ni är!

hanna

Tack !
fina bilder :D du var fin du !

Boel

Härliga bilder!

Sv: Jag med!

Annsoh

vackra bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: