When he's awake, I'm up all night and nothing really matters

| Vardag
Igår åkte jag och Hanna till Woken där vi mötte Oliver och Gustav. Vi tog någon öl och sen rullade vi vidare. Vi mötte My och hamnade till slut på Marquise. Det var inte speciellt mycket folk ute, helg före löning men vi hade kul ändå. Drog hem strax efter 4. 
 
Idag har jag varit i Sickla med mamma och Jouni. Åt lunch och kollade i några butiker innan vi åkte hem. Tog en powernap och nu ska jag alldeles strax gå hemifrån. Ska möta Fanny och Rebecka i Medis för att sen dra till Hellströms. Lite senare möter vi upp Annie, Elin och Vigge för att dra till Göta. Puss&Kram

Lät som bra dagar :)

VERONICA - fashion blog

Åh vilken härlig kväll! Kan va skönt med lite mindre folk ute kan jag tycka :) Ha en fin kväll!

KEAMY

Låter som om du hade en hyffsad fredag & lördag :)

MALIN

Du är alltid så snygg!!!!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad skönt att ni hade kul även fast det var dött! :)

Frida

Åh vad roligt! Hoppas du haft en bra dag!

Emelie

Fina ni är!

Angelica Bengtsson Fotografi

Låter som du har en rolig helg! :D

Carolina Thoor

Haha det där har vi också gjort. Drog först till Hellströms för att sedan dra vidare till Göta ^^,

Sv; Javisst var det ett bra köp :D älskar orange!

Kajsa-Stina

Så fina ni är! :)

Och vad kul att dra ut med kompisarna och festa lite! Skönt ändå att det inte var så mycket folk ute utan att ni fick ha placet för er själva hihi! Jobbigt när det är FÖR mycket folk och en massa trängsel bara :)

sandra

vilken fin bild på er :)

Ninni - Vimsiga mamman

Så snygga brudar :)

rebeccafornstedt.blogg.se

Vad roligt! Full rulle verkar det som ;)

Celine

Så fina!

♀ THE REVOLT ♀

Det var många möten med olika människor :o

Man kan kanske till och med ha extra kul helgen innan lönen då det är lite mindre folk ute! :)

Karin

Fina du :)

shazi

fina:)

Elin karlsson

Låter som två bra dagar! Vad fina ni är :)

Nathalie Tegelstam

Vilken jättefin bild på er! :) kram

PAULINA

Fin bild!:D

linah

har du klippt håret?

Madde

Så fin bild på er! Låter som en rolig kväll :)

Kashaya

Lät som en trevlig kväll.

Nelly

Det låter som två roliga dagar :)

Emelie

Låter riktigt najs! Fin bil förresten :)

i vätan på lilla J ❤️

Lär som en mysig dag ändå! :D

cecilia

vad härlig din gårdag lät!

Ida - foto & häst

låter härligt :D

F E L I C I A

ibland är det skönt när det inte är för mycket folk :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Fin bild på er!

tess- mamma till Malin & Olivia

Så otroligt fin du är!!

Robyn

Myyys ;)

Emma Grann Fotografi

Roligt :)

RMCK - en skönhetsblogg

Låter som en kul helg! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: