The night is still young and so are we

| New in, Vardag
New in. 
 
Första dagen i skolan efter ett långt och skönt lov. Jag har haft ett super bra lov, har umgåtts med härliga människor, festat, åkt kryssning, spenderat en grym nyårsafton och julafton med mina närmaste. Det känns tufft att vara tillbaka i skolan. Trots att det inte är långt kvar till studenten så är det väldigt mycket som måste göras innan vi är där. Men det är bara att kämpa och ta en dag i taget. 
 
Jag mötte Filippa i Globen idag efter skolan, vi köpte julklappar till Lisa och My vilket vi inte hunnit göra ännu. Efter det åkte jag till pappas firma, när syster slutat åkte vi hem till farmor på middag. Super mysigt och efter det åkte jag och pappa till Länna. Vi kollade på sängar och köpte faktiskt en till mig. Jag fick ju en i julklapp och nu har jag äntligen valt ut en som jag är riktigt nöjd med. Den kommer dock om 6-8 veckor. Nu ska jag plugga. Puss&Kram
cecilia

snyggt :)

Robex Lundgren

snyggt

RMCK - en skönhetsblogg

Riktigt fin väska! Jag behöver själv köpa en ny, haha :)

Sv; Ja, förpackningarna är verkligen söta!

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite nytt :)

Helen

Ohlala va fina saker :)

♫♪ sandra

snyggt!

miningalinn

Låter som sonett toppen lov:) sjukt snygg väska också:)

Emmy Lam

Så skönt med ny säng :D:D

Läckra ringar :)

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka snygga ringar, wow! :)

Kajsa-Stina

Men gud vad snyggt! Älskar väskan så sjukt mycket och även ringarna är något som jag själv skulle vilja bära! Vi har verkligen samma smak vilket alltid är kul hihi :)

Tycker du är så stark också vännen med att se positivt i och med skolan ändå även fast det känns tungt att vara tillbaka nu efter en så skön ledighet. Men jag kan lova dig att det blir bättre! Det är alltid värst första och andra veckan. Sedan brukar man komma in i det och att det känns okej efter ett tag :)♥

Sara

Låter verkligen som om du har haft ett toppenlov :)

Madde

Älskar väskan, så snygg!

Jessica

Åh väskan var riktigt snygg! :)

Sanna Preifelt ❤

Otroligt fin väska :)

Snygga! älskar väskan!

Katta

Fina grejer :)

linah

åå vilken snygg väskaa!:D

Ida

Snygg väska!

SANDRATORN.SE

Snygga ringar! :)

Elin karlsson

Väskan är så snygg och stilren! :)

Nathalie Tegelstam

Snygg shopping! Väskan är ju sååå fin :) kram

Boel

Fina saker :)

Sv: Tack!

Sofie

Åh vilka snygga saker, älskar ringarna!

Emelie

Vilka fina inköp!

tess- mamma till Malin & Olivia

Oh wow så fina ringar, älskar väskan också för övrigt!
Kram

J E N N I F E R

Så snygg väska, vart har du köpt den?

Emma

Grymt snygg väska!

MALIN

Vilken snygg väska!

Frida

Åh vilken fin väska!!!

Lydia

Snygg väska!

♀ THE REVOLT ♀

Va kul med kryssning!:D Jätte balla ringar ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: