Svar på frågorna, del 1

| frågestund
Frågestunden är avslutad och här är svar på första delen. Tack till alla som ställt frågor till mig ♥
 
 
Nejja: Vad är det roligaste/finaste minnet du har?
Svar: Åh jag har så himla många fina och roliga minnen. Till exempel min första resa utomlands utan föräldrar med My, Lisa och Victoria. Vi åkte till Rhodos i en vecka och därifrån har vi så sjuka och roliga minnen! 
 
Lisa bror:
Är dina nya tofflor mysiga?
Får jag prova?
Kan du laga kyckling med soltorkade tomater till mig någon gång?
Var din första kyss niiiice eller var han en elvisp?
Kan jag få åka i gula faran snart?
Nu är det nog
Haaade puss <3 
Svar: Mina nya tofflor är hur mysiga som helst, klart du ska få prova!
Jag kan laga mat till dig varje dag babe ;) Min första kyss kan jag tyvärr inte minnas men har inte för mig att den var dålig i alla fall. Gula faran är up and running så fort snön har smält. Puss ♥ 
 
Lydia:
Högsta dröm?:)
Svar: Min högsta och största dröm är att få resa jorden runt och se alla platser jag någonsin velat besöka.
 
♀ THE REVOLT ♀:
Vad går du i för gymnasieprogram?
Drömyrke?
Gillar du avokado?
Är du troende?
Skostorlek?
Svar: Jag går på ekonomiprogramet.
Ja jag tycker om advokado.
Jag är inte troende men jag är döpt och tillhör/medlem i Svenska kyrkan.
Har 38 i skostorlek :)
 
ida - photography, style, life ♡:
Har du någon fobi?
Bästa/sämsta som du varit med om? 
Svar: Nej jag har ingen fobi.
Oj vad svårt, bästa är alla fina minnen jag har med mina nära och kära. Men jag älskar att resa så alla resor jag varit på är bland det bästa. Sämsta är väldigt svårt att säga, finns saker som varit dåliga men inte som jag kan ranka som sämst. 
 
Anonym:
Är du kär i någon?
Vilka är dina bästa vänner?
Vad ska du göra efter studenten? 
Svar: Nej jag är inte kär i någon.
De jag umgås med mest är Hanna, Fanny, Angelica och Filippa. Men även Elin, Lisa, My, Cecilia, Filip och David står mig nära. 
Jag ska göra högskoleprovet nu i vår, skulle jag komma in någonstans skulle jag överväga att börja plugga redan i höst. Om inte så tänkte jag plugga upp mina betyg, resa och jobba ett år innan jag börjar plugga igen. 
 
RMCK - en skönhetsblogg:
Vilken är din favoritfoundation? 
Svar: Min favorit foundation är Max Factor, all day flawless.
 
Emma:
hj hejsan! Vad är ditt drömresmål utomlands? :)
Svar: Hej! Jag har väldigt många drömresmål men nummer 1 är USA :)
New York, bild lånad från google.
Nathalie Tegelstam

Så roligt att läsa! :) kram

Lydia

Så kul att åka jorden runt!

shazi

sjukt fina bilder

Malin Lindgren

Roligt att läsa! Vi delar samma drömresemål, USA, vill så gärna dit! :) Vart i USA vill du? New york bara? :)

Pauline

roligt att läsa dina svar :)

♫♪ sandra

kul att läsa :)

Jennifer Sassi

Härliga bilder!
Jag ska också åka till USA nu under sommaren , några förslag på vad man först ska göra vore tacksam!
Önskar dig en trevlig fortsatt dag! :)

miningalinn

kul svar och vad kul att du skirvit vem som skickat!:)

Angelica Bengtsson Fotografi

Vill också till USA!! :D

MALIN

Kul att läsa dina svar :)

NICOLE

Kul att läsa dina svar :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att läsa! :)

Kajsa-Stina

Åh vad kul att ta del av din frågestund älskade du! :)

Så fina svar verkligen och jag håller med dig på flera punkter! Skulle också gärna vilja resa jorden runt :) Kramar♥

Boel

Åh alltid kul med frågestundsinlägg :D
Intressant och veta mer om dig!

Sv: Visst är den :D

Ida - foto & häst

så roligt att läsa dina svar! :D

SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!

Kul med frågestund. Det var sjukt länge sen jag hade det! :D

Klara Andersson

kul att läsa!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är så kul att lära känna dig mer genom svaren på frågorna:)

Sara

Kul att läsa! :)

cecilia

vill också åka jorden runt!

Sandra

Bra svar!:)

Rebecka

Åh New York är verkligen en underbar stad!

miningalinn

Bra frågor och bra svar. När kommer del två?:)

♀ THE REVOLT ♀

Detta missade jag! :D Visste inte att du gick i ekonomi ^^

Nice med drömmen att åka jorden runt!:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: