Nothing seems like a long time when I'm with you

| Vardag
Glöm inte bort min frågestund som du hittar här! (Klickbar länk) 
 
Godmorgon! Igår på praktiken fick jag jobba med samma sak som i måndags, fick även stämma av något i bokslutet som jag inte riktigt förstod mig på men det gick bra. Vid halv 1 fick jag sitta med på ett möte och efter det gick jag till skolan och deltog i den pedagogiska ledarskapslektionen som är den enda lektionen jag har som inte har uppehåll under praktiken. Efter det åkte jag till pappas jobb och fick hjälp med matten i 3 timmar. 
 
Sitter just nu och äter frukost, börjar praktiken klockan 9 så ska gå hemifrån om ungefär 30 min. Vad jag ska få göra idag ska bli spännande att ta reda på. Efter praktiken ska jag åka till gymmet och träna lite. Hoppas alla får en toppen onsdag! ♥
NICOLE

Hoppas du får en fin dag på praktiken :D

idategebos.blogg.se

så fin blogg du har!

Malin Lindgren

Gud vad roligt med praktik ändå, saknar det faktiskt lite, tror inte jag kommer göra någon mer praktik igen... :/

MADDISENJ.SE

Fina tjejer!

Kajsa-Stina

Så fin ni är allihopa! Ni verkar vara ett så skönt gäng som hänger ihop. Så fina vänner verkligen! Det är det viktigaste här i livet :)

Så gott med frukost också. Tycker det är utan tvekan det bästa målet på dagen hihi! Hoppas det går bra på praktiken och att du får göra något roligt :)

Kramar♥

Karin

Vilken gullig bild! :)

cecilia

var praktiserar du? :)

Lydia

Vilken fin bild!

MALIN

Så fina ni är tjejer!

Pauline

hoppas du haft en jättebra dag :)

Boel

Härlig bild :) Kul med praktik!

Sv: Tack! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka fina tjejer! :)

Klara Andersson

åå så fin bild!

Nathalie Tegelstam

Vilken jättefin bild på er alla :) kram

Angelica Bengtsson Fotografi

Vilken fin bild, så fina klänningar :D

Linda

fina ni är!:D

Robex Lundgren

vacker blogg

Clara

Lät som en bra planerad dag! :)

Hoppas din dag har varit bra, kramkram♥

Ida - foto & häst

så fina ni är! :D

Jenny Karlsson

super fin bild=)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: