Mina julklappar 2014

| New in
Katalog på sängar som betyder att jag ska få välja en säng, 1000 kr på nacka forum, toffifee godis och torrshampoo. 
 
Tekopp, te, necessär och tränings t-shirt. 
 

2 matchande påslakan, 500 kr, medlemsskap till lägenhetsköande och plånboksskal. 

Ett smyckesskrin. 
 
2 vinglas som ska bytas till annan sort och en kavaj. 
 
2 vinglas till i rätt sort, dr. denim jeans och mascara. 
 
Kofta/jacka och kökskniv. 
 
3 pack strumpor, reflex, parfym, 2 bio presentkort, trisslott och 2000 kr till resa. 
 
Jag fick även 1000 kr insatta på kortet . Jag är så otroligt glad och tacksam för alla presenter. Är hur nöjd som helst. Tack så mycket, hoppas ni (mina nära och kära) även gillade julklapparna ni fick av mig och min syster. 
Lovisa

Vilka fina och bra julklappar du fått :)

Kajsa-Stina

Åh vad mycket fint du fick i julklapp! Förstår att du är mer än nöjd :)<3

Madde

Oj, så mycket fina presenter du fick!

Emelie

Ååh, så mycket fint och bra du fick! :D

F R I D A ▴

så mycket fint! älskar den parfymen!

svar: tack :)

MATILDA

så fina presenter :D

miningalinn

Bra julklappar! Smyckes lådan va jättefin!:)

Sv: tack så mycket!:)

Emilia Sjödin

fina saker du fick! :)

Rebecka

Mycket fint!

Sara

Så otroligt mycket fint :) Älskar Dr.Denim jeansen har flera par :)

♫♪ sandra

bra presenter du fick :)

Maja

Vilka bra julklappar!

MALIN

Vilka fina julklappar :)

Celine

Så fina saker du fick! :)

jonna

Ja, verkligen!
åh, vilka bra julklappar :)

hanna

tycker du fick bra julklappar :D

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Gud vilka bra julklappar! :)

VERONICA - fashion blog

Åh vad fina julklappar, sååå mycket bra! Gud så roligt :) Ha en fin tisdag, kram!

Johanna ♡

Åh så fina grejer! Kram

Beatrice Johansson

Så mycket fint du fick!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Boel

Himla mycket fint :)

Helen

Mycket fint du fått, men sängen tog nog priset.
Skulle jag också vilja ha :)

Liborius

Så mycket fint:)

i vätan på lilla J ❤️

Men åh, vilka härliga och fina julklappar. :D
Alltid mysigt med biobiljetter och bra med extra pengar! :D

KMStyle

oj vad många fina julklappar du fick :)

Caroline

Så mycket fint! Älskar kavajen! :} Vart är den ifrån? ^^

Matilda Fritz

Vilka fina saker! Älskade tekoppen, perfekt nu under vintertider :)

emma

vad fina presenter :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: