Kyckling med soltorkade tomater och ruccola

| Recept
 
Ingredienser:
Kycklingfilé
Créme fraiche
Grädde
Hönsbuljong
Ruccola
Soltorkade tomater
Salt & peppar
Gul lök
 
Gör så här:
Skär kycklingen i små bitar och stek i en panna, salta och peppra. Skala och hacka löken, rör sedan ned i stekpannan tillsammans med hackad ruccola och soltorkade tomater. Koka upp pastan. Tillsätt sedan grädde, créme fraiche och hönsbuljong i stekpannan. Improvisera och använd så mycket som du vill ha beroende på personer och hur mycket sås du vill ha. Salta och peppra mer om det behövs. Smaka av. Jag serverar min mat med granatäpple och några gurkskivor. 
 
Tips
- Tänk på att smaka av, det kan bli för mycket hönsbuljong om du tar för lite créme fraiche och grädde. 
- Glöm inte bort pastan, lätt hänt att kycklingen blir färdig i förväg eller tvärtom. 
Hanna

Åh, det ser jättegott ut :D

Olivia

Goooottt:P

Emma

Ååh så gott det såg ut!! :o

Klara Andersson

mm gott!

♫♪ sandra

åh vad gott!

FrökenTV, bloggen om tv och film

mums

Men åh vad gott!

VERONICA - fashion blog

Åh vad gott! Grymt recept, måste ju testas. Kanske till och med ikväll! :) Bra inlägg! Kram!

Kajsa-Stina

Men mums vad gott det ser ut och låter! Så kul med recept :D Detta är något som jag ska testa på själv också hihi då jag älskar kyckling :)

Madde

Åh så gott!

Ida Lindborg ♡

ååh mums så gott det ser ut o vara! måste testa! *.*

Ninni - Vimsiga mamman

Gott!

Sara

Åh så otroligt gott det ser ut :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad duktig du är. Det där lät väldigt gott:)

Klara Andersson

mm sååå gott!

Det där såg inte alls osmakligt ut! :)

Kashaya

Såg riktigt gott ut.=)

miningalinn

Tror du har tipsat om nå liknande förut, det testade jag göra och der blev gott! Borde detta bli också! Jättebra tips.

Sv: ahjo, det är faktiskt riktigt segt:(

Linnea Kinis

mums!

Åh så gott. :)

miningalinn

Ska nog testa laga det nån gång:)

Anita

Omnom!

Beatrice Jakobsson - Fotografi

wow vad gott, måste testa! :)

malin

det lät enkelt och väldigt gott, måste testa då det är så gott med soltorkade tomater. =)

Nathalie Tegelstam

Mums, ser jättegott ut! :) kram

Frida

Åh vad gott!!!

♀ THE REVOLT ♀

men åh så gott! Jag älskar soltorkade tomater!!! Det där verkade sjuuukt gott :o

Clara

Så gott det låter med soltorkade tomater i!

Lina - my art & my life

Ser jättegott ut!

Emma

Vad gott!

Lydia

Vad gott!

Sarah

Ja gillar inte ruccola men annars låter de gott :)

kaffehörnan

Ser gott ut



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: