Klänning säljes

| Vardag
Jag köpte den här klänningen för några dagar sedan och säljer den nu på grund av att den är för stor. Den kommer från Rebecca Stellas kollektion, den kostar ordinarie pris 599 kr och är gjord i spets. Jag kan mötas upp någonstans i Stockholm eller skicka via post men vet inte hur det går till riktigt. 
 
"Klänning i grövre spets från REBECCA STELLA FOR NELLY. V-ringad halsrining samt lång ärm. Dragkedja framtill samt runtom i midjan." 
 
Färg: Grå
Storlek: M
Pris: 100 kr 
 
Om du är intresserad maila mig på [email protected] eller lämna en kommentar här!
 
Dålig ljus i mina bilder, den är mer lik bilden jag lånat från Nelly.com
 
Övriga kommentarer hänvisas till inlägget nedanför!
Josse

Åh vad fin!

vanja

jätte fin :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kan du inte bara skicka tillbaka den?:) Känns som det vore lättare.

Sarah

Så tråkigt att den va för stor :(
Synd att du inte kunde byta den :/

Rebecca

Varför skickar du inte tillbaka den och varför säljer du den SÅ billigt? :)

Den var fin, men passar inte mig! :P

Emma Elisabedt

Jättesnygg men tror den är för stor för mig :(

Klara Andersson

shit snygg!

Anita

Snygg!

Liborius

tråkigt att den är för stor! men tjänar du inte på att skicka tillbaka den och få pengarna tillbaka?:)

Kajsa-Stina

Men gud vilken fin klänning! Synd bara att storleken var för stor då du inte kunde använda dig utav den. Det är ju så typiskt när man väl hittar en klänning eller ett plagg överlag som man är nöjd med och så passar den inte :(

malin

Himla fin, synd att man inte är en klänningsmänniska :)

Nathalie Tegelstam

Jag köper den jättegärna! :) Lättare att mejla kanske?

Nathalie Tegelstam

Läste att den var väldigt liten i storleken, tror inte att jag tyvärr kan ha den då :/ jättetråkigt för den är så snygg!

Frida

Jag kanske kan köpa den?

Lydia Elstig

Kan du inte skicka tillbaka den??

♀ THE REVOLT ♀:

Den är fin, dock tror jag att den passar. Jag har storlek xs så den lär inte sitta bra på mig, även om den är liten i storleken :o Men den var fin!! Jag har inte sett en sådan modell förut :o

N

Åh snygg! Synd att den var i M :/

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad snyggt! :)

Paulina

Fin blogg!
Kika gärna in min :)
Hoppas du får en superbra fortsatt vecka, kram! ♥

♀ THE REVOLT ♀

Inget nytt inlägg så ^^

Men fick du klänningen såld då?:o



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: