Kiss me hard before you go

| Inspiration, Vardag
 
Untitled #41
 Igår efter skolan åkte jag till gymmet, väl färdig där åkte jag hem. Åt middag, duschade, pluggade och kollade serier resten av kvällen. Idag träffades jag, Lisa, Filippa och My i stan efter skolan. Vi satte oss på Espresso house, fikade och bytte julklappar. Lite sent men vi har inte kunnat allihopa samma dag tidigare. Jag är så himla glad över mina julklappar från de, visar bilder senare. Har precis gjort färdigt en uppsats i Pedagogiskt ledarskap så nu ska jag kolla på Suits. Hoppas alla har haft en bra tisdag ♥
Sara

Låter som en mysig dag :) Vilken underbar outfit :)

Linnea Kinis

såå snyggt! :)

sofft.blogg.se

Har likadana skor, fast lägre. Så otroligt sköna!

Helen

Ohlala va fint :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad kul att få mer julklappar:)

Ida - foto & häst

sååå himla snyggt! rosaaa :'D

Amanda Jona [SPONTAN]

Så snyggt!

Nejja

åh älskar YSL väskorna och deras smink, så snyggt!

Lydia

Snyggt!

♀ THE REVOLT ♀

Härligt att du är klar med din uppsats!:DD

Skon älskar jag!^^

Life of Johanna

Låter som två bra dagar

Kajsa-Stina

Åh vad snyggt! Vill ha hela alltet hihi :D<3

Vad mysigt att träffa tjejerna i stan och fika tillsammans och byta julklappar. Tycker inte det var sent! Det är kul att förlänga julen lite och kunna mysa nu ett par veckor efteråt och bara ha kul tillsammans :)<3

Jennisbeauty

Åh, den toppen vill jag ha!

MADDISENJ.SE

Vilka fina saker

Sanna Preifelt

Somrigt och fint :)

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Mums på dom där skorna! :)

Emma Grann Fotografi

Så snyggt!!

Julia Jansson

åh va snyggt!

Lydia

Har ett par liknande skor!

Isabell

Så sjukt snyggt! :)
Kram

Frida

Åh vad fint!!!

Sarah

Så mysigt att ta en fika o va kul att du blev nöjd me sakerna du fick :)

Emma

Men åh vad fint!

marina

Super snygga skor!

Jennifer

Snyggt!

jonna

Det var det också :)
Åh, vilken fin jumpsuit!

Cashisqueen.blogg.se

älskar kombinationen !

Nathalie Tegelstam

Så snyggt! :) kram

Emma

gud vad fint! :)

Klara Andersson

snygg outfit

Anita

Snygga skor :D

Karin

Skorna längst ner i vänsterhörnet, var är dom ifrån?
Ser verkligen ut som mina som är köpta på H&M, fast ja har i annan färg.

malin

Så himla mycket snyggt!

Emmy

Ååh så fint!

miningalinn

Mys med fika!:D Bättre sent än aldrig!;)

Sv; Tack så mycket!:D

Clara

Vilken snygg outfit du har satt ihop! :)

Kram♥

hdokumenterar.blogg.se

Snyggt collage :)

Katta

Så snygg outfit! Älskar skorna :D

Josephine - Living in London

Snyggt! :)

Pauline

snyggt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: