If there's a moment when it's perfect, it will cover me as the sun goes down

| New in, Vardag
Julklappar från tjejerna. Mystofflor, mascara, choklad och doftljus ♥
 
Hej kompisar! I onsdags slutade jag mellan 1-2. Hade inget internet i skolan så vi fick gå hem och jobba istället. Åkte på kvällen och handlade och så med mamma. Igår slutade jag vid 4, åkte direkt hem och tog det lugnt. Bakade semlor på kvällen och kollade på Suits innan jag gick och la mig. Idag har jag endast haft matte lektion i 80 min, gick till gymmet efteråt. Sedan dess har jag duschat, lagat mat och tagit det lugnt. Funderar på att ta en powernap så jag orkar utgången som står på schemat ikväll! Hoppas alla får en grym fredag ♥
Norrbotten emma

hej: sv: vsg det var så lite =)
Va fina julklappar, mystofflorna såg ju riktigt mysiga ut, sådanna hade jag velat ha när man myser framför tv och öppen kaminen =)

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka fina tofflor! :)

Boel

Fina julklappar :)

Sv: Åh vad fint :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Vilka fina julklappar! :)

Frida

Åh vilka härliga dagar du har haft!!!

Madde

åh så fina presenter!

Ida - foto & häst

såå härliga presenter!! :'D

Natalie

Åh vad gott med semlor!!

sofft.blogg.se

Vilka mysiga tofflor :D

Lydia

Mascaran är jätte bra!

Clara

Vilka fina julklappar!

Önskar dig en bra lördag, kramkram

Kajsa-Stina

Men åh vad fina klappar du fått! Förstår att du är nöjd :)

Gud vad gott med semlor! Har aldrig bakat det själv innan då jag tycker det verkar så svårt. Ska nog fasen testa på att göra det och se hur dem blir hihi :)

Hoppas du hade en fin kväll igår vännen och att du mår bra idag!

Många kramar <3

Elin karlsson

Så fina julklappar!!:)

Robyn

Skönt! Har alltid och vill fortfarande ha de där tofflorna! ;)

Madeliene

Hoppas du hade en fin Fredag! :)

cecilia

jag har också de mystofflorna! sååå sköna :)

Helen

Så fina klappar från vännerna :)

rebeccafornstedt.blogg.se

Vad gott med semlor och hoppas du blev utvilad inför kvällen :)

emelie andersson

Åh lindor, så himla god choklad.

FrökenTV, bloggen om tv och film

as söta tofflor

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Åh vilka mysiga tofflor :)

MALIN

Ljuset vill jag ha!

Sarah

Va fina saker du fick :)

Emma

Vilka mysiga tofflor :)

Anita

Mysiga tofflor :)

Sanna Preifelt

Åh vad söta presenter :)

SARA EMILIA

Så fina julklappar! De där tofflorna ser riktigt mysiga ut :)

Rebecka

Så fina julklappar!

fashion

SUper söta mystofflor! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: