Gott nytt år!

| Vardag
Lite sent men gott nytt år mina vänner, jag hoppas ni haft en grym nyårsafton och en bra start på 2015! Jag spenderade min nyårsafton med många fina och bra människor. Bjöd på middag hemma hos mig för Annie, Hanna, Fanny, Emelie, Höglund, syster och Ronja. Resten av kvällen bestod av fyrverkerier, dans och alkohol ♣
 
MALIN

God fortsättning fina du! Hoppas du fick ett bra avslut på 2014 och en bra början på 2015 :)

F R I D A ▴

låter som en riktigt trevlig kväll! :)

Madeliene

Härlig bild! :)

Boel

Låter himla mysigt :)

Sv: Tack!

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir:) Och gott nytt år! Härlig bild! Hoppas verkligen att du hade en riktigt bra nyårsafton =) KRAM!

Liborius

härlig bild:)

jonna

tack!
härligt :) så fina ni är!

F E L I C I A

låter ganska lugnt och roligt! :)

kaffehörnan

Glatt gäng

millie ❀

låter superhärligt!! : )

Sofia

Gott nytt år :D

Paulina

Vilken härlig bild!! :D

Kajsa-Stina

Åh så fina ni är allihop! Och det låter som du haft ett toppenmysigt nyårsfirande med människor du älskar. Precis som det ska vara♥

Gott Nytt År på dig med vännen och jag önskar dig en fin fortsättning :) Kramar♥

Petra

hoppas du få en fin söndag

Amanda Jona [SPONTAN]

Så fina :)

elin

låter som en lyckad kväll! gott nytt år finis :)

linnea

härlig Bild! och gott nytt år :)

Angelica Bengtsson Fotografi

Åh vad härligt :D

Verkar som en bra nyårsafton. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: