Film betyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
Ed och Lorraine Warren, världsberömda utredare av övernaturliga händelser, kallas in för att hjälpa en familj som terroriseras av mörka krafter. I familjens hus mitt ute på landsbygden blir Warrens tvungna att utmana en stark demonisk kraft och blir då indragna i det otäckaste fallet de någonsin skulle komma att råka ut för.
 
 
Jag tycker egentligen inte om skräckfilmer och på grund av det får den här filmen bara 4/5 eftersom jag inte har så mycket att jämföra med. Men filmen var absolut bra, jag vet inte om jag tycker att den var så där svin läskig eftersom det kändes så overkligt. Fast hur läskigt att den här filmen är verklighetsbaserad? Det bästa var när paret Warren blandades in för då så man äntligen började förstå och få bakgrundsinformation. Nu måste man ju kolla på 2an också, Annabelle. Någon av er som tror på demoner och sånt där som filmen handlar om? 
 Bild lånad från google. 
▲ R O B I N N S

The Conjuring va bara för grym!!

Ida Lindborg ♡

ååh den är så jäkla bra, hur bra gjord som helst! :D

Sv: Tack snälla fina! :D

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ååå, den här måste jag se! :)

Jessy

Jag har bara sett annabelle, ska se denna med någon dag när jag har tid tror jag! Jag tror faktiskt på andar osv. SV; Tack va snäll du är. :D

Madde

Har tänkt se den flera gånger, men nää skräckfilm är inget för mig ;)

Kajsa-Stina

Jag har inte sett den filmen men har hört många som säger den är bra så jag känner mig sugen att se den! Dock brukar jag inte se på skräckfilmer så ofta då jag får mardrömmar haha.. Men kanske får våga mig på att se den då den tycks vara bra :)

Boel

Den är bra!

Sv: Tack :D

Ninni - Vimsiga mamman

Tyckte inte den va så läskig som alla sa :/

cecilia

den är grymt bra!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag gillar skräckfilmer, men jag vågar typ aldrig koll på det hihi. Men den där verkar bra:)

Emma Grann Fotografi

Den var riktigt läskig!

Sanna Preifelt

Åh gud, minns när jag såg den på bio. Skrek rakt i salongen flertalet gånger så att folk till och med skrattade åt mig ;P haha. Men riktigt bra skräckfilm faktiskt!

G I N A ~

den är grym :D

Jenny Karlsson

sv: Visst är dom! Ja samma här :D

Hört bra om den filmen, måste försöka ta och se den nån dag :)

Härligt med tips!

RMCK - en skönhetsblogg

Den låter bra! :)

Madeliene

Den är skitbra! :)

emma

Åh den är så bra tycker jag! Annabelle är också sjukt bra, mycket läskigare också om man är känslig.

Elin karlsson

Den verkar så bra, måste se den!

Svar: Tack så mycket :)

Emelie

Sååå sugen att se den där filmen!

Klara Andersson

åå en är bra!

Celine

Åh fattar inte hur du vågar se! Får typ mardrömmar bara jag ser på trailar till sånt här typ, de gånger jag ser på skräckfilmer så kan jag typ inte sova på flera veckor haha!

Ida

Ååh, skräckfilm, vad läskigt!

sofft.blogg.se

Den är riktigt bra! Tror dock inte på demoner.

Har sett den och gillar den :)

MALIN

Jag avskyr skräckfilmer så denna lär jag aldrig våga se..... Haha!

Sarah

Ja har inte kollat på den här men ja har sett Annabelle o den va riktigt bra :)

Matilda

Tycker den är riktigt bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: