UF-mässa 2015

| Vardag
Som många av er säkert vet driver jag och fyra andra tjejer ett UF företag som heter Bärande Hjälp UF. Idag har vi stått på UF mässan på Stockholmsmässan från 7.30 till 20.00 och sålt/marknadsfört vår produkt. Det har varit en riktigt lång men rolig och kreativ idag. Man lär sig väldigt mycket när man håller på med företagande. Jag kom nyligen hem, har ätit en macka och nu sitter jag med en kopp te och funderar på om jag ska kolla på serier eller gå och lägga mig. Är så himla matt i både kropp och huvud. Vi hörs imorgon. Puss&kram
Pauline

vad roligt! hade också ett UF företag :)

KassandraPalma

åh så kul! har själv tänkt starta ett UF men nää... haha

Kajsa-Stina

Så himla roligt! Jag önskar jag bodde i Stockholmstrakten så jag kunde komma och besöka er! Tycker ni är så duktiga och verkligen eldsjälar <3

Natalie

Åh vad roligt! Snygg monter ni hade:D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Men vad roligt! :)

miningalinn

kul med mässa men segt att stå så längre.:/

anders

Härligt att se en driven ung tjej! Lovar gott för framtiden. Önskar dig lycka till med ert företag.

Robyn

Jobbigt, men va roligt!!

Denise

Förstår att det var en lång dag! Men bra att den i alla fall var rolig och givande! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt! :)

miningalinn

Vad fin mounter ni hade(:

Rebecka

Gud vad roligt!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul med UF! :)

Ida Lindborg ♡

åh vad roligt, härligt att det gick bra :D

♀ THE REVOLT ♀

Joo, kan tänka mig att man lär sig mycket då man håller i det projektet ^^ Tkr idén med det är väldigt bra för då får ekonomielever en liten inblick i hur det är i verkliga yrket när det kommer till företagande ^^

KassandraPalma

hoppas det går bra för ert UF!

Malin ♔

Kul att det går bra med ert företag :)

Absolut ett bra sätt att lära sig hur det går till att sköta ett företag! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: