Svar på frågorna, del 3

| frågestund
Här kommer den tredje och sista delen på frågestunden. Tack till alla som var med och ställde en eller flera frågor till mig :) 
 
Elin karlsson:
Har det hänt något pinsamt någon gån ,Vad hände då? 
Hur länge har du bloggat? :)
Svar: Självklart, pinsamma saker händer hela tiden men inget speciellt som jag kan komma på :( 
Jag har bloggat sedan 2008, alltså i 7 år i april :) 
 
SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!:
Vad gillar du att följa för typ av bloggar? :)
Svar: Förut gillade jag att följa fotobloggar, nu följer jag bara kändisarblogga. Paow, Kenza och Hugo Rosas :)
 
Emma:
vilka länder har du varit i? 
Vem är din förebild om du har någon? 
Om du fick flytta precis var du vill, vart hade du flyttat då?
Svar: Jag har varit i Spanien 3 gånger, Thailand, Tyskland, Malta, Turkiet, Grekland, Estland och Bulgarien. 
Jag har ingen förebild men om jag måste välja så Kenza för att hon klär sig så himla snygg och blivit framgångsrik så ung. 
Om vi pratar Sverige så skulle jag välja Hammarby Sjöstad, om vi pratar utomlands så någonstans i USA. Förmodligen New York :)
Teneriffa 2010. 

Nathalie Tegelstam:
Vad vill du göra efter studenten? :) kram
Svar: Jag vill antingen börja plugga direkt eller ta 6 mån - 1 år ledigt och jobba, resa och plugga upp mina betyg. Kram :) 
 
Lydia: 
Vart köper du helst kläder?
Svar: Jag köper helst kläder på Bik bok, Salt, Vero Moda, Gina tricot, H&M och Zara :) 
 
Alice:
Vilken är din favorit blogg? (:
Svar: Paow.se, Kenzas.se och Hugorosas.se :) 
 
Angelica Bengtsson Fotografi:
Vad är ditt största mål i livet`?
Svar: Mitt största mål med livet är att få resa jorden runt :) 
 
Celine: 
Mål med 2015? 
Någonting du ser fram emot? 
Svar: Mitt mål med 2015 är att klara 3ans matte innan jag tar studenten, lära känna nya människor och få uppleva grymma minnen med mina bästa vänner. 
Jag ser fram emot att ta studenten, fylla 19, åka till Spanien i sommar, alla studentskivor, Katy Perry konsert och mycket mer :) 
 
Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:
* Vad är din favorit mat? 
* Vilka är dina 5 favoritprodukter inom kategorin "skönhetsprodukter". 
* Favoritfärg på nagellack och vilket är ditt favoritmärke? 
* Bästa resan du gjort? 
* Har då något dåligt reseminne? 
* Har du någon sak du gör som du tycker är pinsam att berätta? 
 
Svar: Min favorit är italiensk mat, speciellt pasta. 
Ögonbrynspenna från H&M, mascara från L'Oreal, concealer från Make up Store, foundation och puder från MaxFactor. 
På tårna är favoritfärgen röd, på fingrarna någon härlig, somrig rosa färg. Tycker O.P.I, Essie och IsaDora. 
Har varit på så många underbara resor men bästa måste varit resan till Rhodos, vi festade en hel vecka och det var första gången jag reste utan föräldrar. 
Malta var lite halv tråkigt på grund av dåligt väder och översvämningar. I Magaluf spenderade jag 3 dagar matförgiftad så det var inte heller någon höjdare. 
Oj vilken bra fråga, inte vad jag kan komma på så där :) 
Balen i 9an, 2012.
 
Anna ♥ FOTOMEDMERA - fotoblogg med inslag av musik, film, konst & vardag:
Har du några bra förslag på hundnamn åt en handhund av liten ras? :) 
Är du nöjd med din vikt och kropp? 
Vilket är ditt bästa tips för personer med lågt självförtroende? 
Vilket är ditt värsta och ditt bästa minne? 
Om du fick välja en person, död eller levande, som du skulle kunna ställa vilken fråga du ville till - vem skulle det vara och vilken fråga hade du ställt? 
Kram! :)
Svar: Åh nej gud vad svårt, Julias hund som heter Tindra har ett väldigt fint namn! 
Ja jag är nöjd men lite mer vältränad skulle inte sitta fel. 
Ta inte åt dig av vad andra tycker, det är okej att berömma sig själv och vara nöjd över sig själv. Fokusera på det som du tycker om med dig själv istället för tvärtom. 
Jag kan inte komma på något minne som kan defineras som värst och jag har så himla många fina och bra minnen så det är svårt att välja ut ett. 
Jag hade valt Justin Bieber och jag hade frågat om han ville gifta sig med mig ;) Kramis
 
Rebecca:
Vad är det bästa med att blogga? :)
Svar: Att få dela med sig av sin vardag, sina åsikter, foton och så. Det bästa är att jag en vacker dag kan kolla tillbaka och läsa om vad jag gjorde i tonåren o.s.v :) 
 
Lydia:
Går du i någon sport?
Svar: Jag går på bowling men har i stort sätt haft paus sen i maj så.. 
 
marina:
Vad har du för stora ''planer'' för 2015? 
Vart ser du dig själv om 10 år?
Svar: Ta studenten, Spanien i sommar, resa ännu mer men inget bokat och skaffa ett jobb.
Om 10 år har jag en egen lägenhet, en pojkvän och jag utbildar/är utbildad advokat :) 
 
Jessy:
Har du några planer på vad du ska göra efter studenten och vad är ditt mål med din blogg? :)
Svar: Jag ska först sommarjobba, sedan resa och efter det är planerna oklara. 
Jag har inget mål med min blogg med tanke på att jag har bloggat i 7 år, hade det i början men inte längre :) 
 
Lydia:
Vad gillar du för typ av musik?:)
Svar: Jag gillar all möjligt men lyssnar mest på sånt som spelas på Nrj, The voice och Rix fm. 
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att läsa! :)

SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Alltid roligt att läsa svar från frågestunder! :D

shazi

vilka härliga bilder, man börjar ju sakna sommaren;)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så kul det var att läsa svaren på frågorna jag ställde:)

Rebecka

Kul och läsa :)

Nelly

Roligt att få veta mer om dej ^^

Photo by E M E R E L L A

Åh vilket roligt inlägg att läsa! :)

marina

Alltid roligt läsa om andra. :)

Carolina Thoor

Jajuste, jag såg dig i gullmarsplan igår ^^, det var jätte kul. Stod utanför spärrarna och väntade på mamma, då kom du gående från tvärbanan med dina vänner ^^,

Sv; Okej, då är det ingen otursdag för er då ;)

Emelie

Så många bra och intressanta svar! :D

Pauline

kul att läsa svaren :) snygga skor!

Boel

Bra svar! :D Kul att veta mer om dig ^^

Sv: Tack!

Josse

Kul att läsa!

Härligt somriga bilder! :)

miningalinn

Så mycket bra frågor och svar(:

♀ THE REVOLT ♀

Vad spännande det lät med Katy Perry-konserten! :DD Vad roligt xD Hon är verkligen en sprudlande artist, så den konserten lär bli awesome!:D

Denise

Du har verkligen roliga saker att se fram emot! :)

cecilia

trevlig alla hjärtans dag! :)

Aschmanda

åh skorna <3


Glad alla hjärtans dag fining <3

Madde

Kul att läsa! :)

Elin karlsson

Bra svar! Glad alla <3 dag :)

ebba

så kul att läsa :)

Kajsa-Stina

Så himla kul att få ta del av dina svar! Älskar såna här inlägg då man lär känna personen bakom bloggen lite mer ifråga! :)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: