Svar på frågorna, del 2

| frågestund
Här kommer del 2 på frågestunden :)
 
Lydia: 
Favoritfärg?
Vart vill du komma med din blogg?
Svar: Oj jag har ingen direkt favoritfärg, men klär mig helst i svart under vintern. Under sommaren tycker jag om söta, färgglada plagg som lila, turkos o.s.v.
Jag har inget mål med min blogg, jag hade det förut men eftersom jag bloggat sen 2008 är jag nu nöjd med den precis som den är. 
 
Emilia Sjödin:
Har du något favoritklädesplagg? Isåfall vilket? :)
Svar: Jag har haft tusen par svarta dr.denim jeans så de är väl favoriterna :) 
 
Kajsa-Stina:
Om du får drömma helt fritt, vart ser du dig då om fem år? 
Vad är ditt drömyrke? 
Favoritresmål? 
Har du några syskon? 
Vad gör du helst en ledig dag från att du vaknar på morgonen tills att du går och lägger dig på kvällen? <3
Svar: Om 5 år så har jag en egen lägenhet, en pojkvän och jag studerar till att bli advokat. 
Mitt drömyrke som det ser ut just nu är advokat men jag är fortfarande mycket osäker på vad jag vill bli och vad jag vill göra i framtiden. 
Mitt favoritresmål är USA, skulle gärna vilja åka till Australien också. 
Jag har en storasyster som heter Karolina och en "bonus" lillebror som heter Kalle. 
Jag börjar en ledig dag med en sovmorgon, en dusch, lunch framför en serie. Efter det träffar jag vänner och avslutar dagen med ännu fler serier :) 
 
MADDISENJ.SE:
Drömresa? 
Vad vill du jobba med efter gymnasiet?
Svar: Min drömresa är till USA. 
Jag tror att jag skulle vilja plugga till advokat men jag har inte riktigt bestämt mig än. Men precis efter gymnasiet skulle jag kunna tänka mig att jobba på ett café, det är så himla mysigt! 
 
Lina - my art & my life:
Vad ser du mest fram emot 2015? :)
Svar: Studenten! Men jag ser även fram emot nya minnen med mina bästavänner, fylla 19, gå på Katy Perry's konsert, åka till Spanien i sommar, alla studentskivor och så mycket mer :) 
Bild lånad från google. 
 
Karin:
Vad är din stora dröm?
Svar: Min allra största dröm är att få resa jorden runt :) 
 
|| henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||:
Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år? :)
Svar: Om 5 år så har jag en egen lägenhet, en pojkvän och jag studerar till att bli advokat :) 
 
Petra:
favorit film?
Svar: Jag tycker mest om att kolla på serier så jag har ingen direkt favoritfilm. Finns så himla många bra filmer så kan inte välja ut en speciell. 
 
miningalinn:
Vad ska du göra efter studenten? 
Har du bra relation till din syster? 
Hur skor är åldersskillnaden mellan er? 
Favorit färg? 
Dröm resmål? Och varför? 
Ska du på någon konsert 2015? 
Dricker du kaffe? 
Vad brukar du äta till middag om du verkligen inte känner för å laga något? 
Morgon eller kvällsmänniska? 
Svar: Efter studenten ska jag antingen börja plugga direkt eller jobba, resa och plugga upp mina betyg under 6 mån - 1 år innan jag börjar plugga igen. 
Ja jag har en bra relation till min syster men den går väldigt upp och ned med tanke på att jag och min syster har väldigt lätt för att börja bråka med varandra. 
Det är 4 år mellan oss.
Jag har ingen favoritfärg men för ett utförligare svar, se längre upp. 
Mitt dröm resmål är USA för att jag genom alla år alltid sett filmer och serier därifrån så skulle så himla gärna vilja åka dit och se alla platser med egna ögon. Dessutom är det ett sånt stort land så det skulle vara sjukt coolt. 
Den enda konserten jag planerat hittills är Katy Perry i slutet av mars. 
Jag dricker kaffe latte ibland, och ibland kapslar till kaffemaskiner men inte vanligt svart kaffe. 
Jag bor hemma och på grund av det är det oftast mina föräldrar som lagar maten, men om jag ska laga själv så brukar det bli spagetti carbonara. 
Jag är en kvällsmänniska :) 
Jag, min syster och pappa för nästan exakt ett år sedan. 
 
Julia Jansson:
Hur länge har du bloggat? 
Har du någon pojkvän? 
Vad vill du jobba som när du blir äldre?
Svar: Jag har bloggat sen 2008, så 7 år i april. 
Nej jag har inte någon pojkvän. 
Jag tror att jag skulle vilja jobba som advokat :) 
 
Klara Andersson:
Vad är din största drömm?
Svar: Min största dröm är att få resa jorden runt :) 
 
Madde:
Va är ditt drömresemål?
Svar: Mitt drömresemål är till USA :) 
miningalinn

Bra svar. Har du bloggat på samma blogg i sju år?:)

Klara Andersson

åå är på samma sett, kollar mer serier än filmer. Super kul att läsa!♥

Sandra

Bra svar!:)

Pauline

roligt att läsa frågorna och dina svar :)

miningalinn

Förstår att du längtat till studenten. Skulle göra om den om jag kunde. Vill också se Katy.

Sv: Tack för dina frågor:)

NICOLE

Kul att läsa svaren :) USA måste jag också till snart! ;)

♫♪ sandra

kul att läsa, måste fråga varför du vill bli advokat? :)

♀ THE REVOLT ♀

Advokat lät intressant! Jag har fått höra av vänner och familj att jag passar i det yrket, men just för min del så tror jag inte att jag skulle klara av det. Eller det beror på inom vad. Liksom inom affärsjuridik typ skattebrott och så, det skulle funka. Men när det kommer till typ rättegångar om våldtäkt, mord och annat helt sinnesjukt ... Jag skulle bajsat gärningsmannen i ansiktet. Alltså live under rättegången, haha. Naemen, alltså usch på dem!

E m e l i e

Åh jag vill också till USA! :)

Emelie

Kul att läsa svaren :D

malin

du har också bloggat ruggigt länge, det är så himla skönt att få skriva av sig :)

Kajsa-Stina

Åh vad kul att ta del av dina svar vännen! Skulle också så gärna vilja åka till USA någon gång! Verkar vara ett så häftigt land och något jag verkligen skulle vilja uppleva :)

Kramar <3

Anna

så fin blogg du har :)

LINNEA

Åh studenten!! Vi fick våra mössor idag :DDD

Sara

Kul att läsa! :)

NICOLE

Njut av tiden nu innan studenten! Saknar den så enormt :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Super kul att läsa! :)

Robyn

Åh, vill också till USA!! Drömresan ;)

Josse

Kul att läsa!

Pauline

så roligt med studenten!

Rebecka

Kul läsning!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: