I’ve found my way and I’ll never be same

| Inspiration, Vardag
Untitled #42
 
Kvällen på Marquise i lördags blev både lyckad och misslyckad. Hände några småsaker som drog ner kvällen men de är lösta nu som tur är. Jag och Hanna sov hemma hos mig, kom hem vid fem på morgonen någon gång. Igår låg vi i soffan och degade hela dagen, kollade på Melodifestivalen och åt pastasallad till lunch. 
 
En ny vecka är påbörjad och det är 4 skoldagar kvar tills sportlov. Drog till gymmet när jag slutade vid 2, sen åkte jag hem en snabbis och duschade och packade innan jag mötte Hanna i stan. Vi kollade på abonnemang åt henne och i lite butiker. Sen mötte jag pappa, hämtade mina grejer hos mamma och handlade mat. Jag har resten av dagen kollat på tv och skrivit på mitt gymnasiearbete. Är inne på sida 14 nu. Nu ska jag gå och lägga mig, puss&kram
Ida Gratte

Älskar klänningen :D

Vad skönt att ha ett sportlov att se fram emot! :)

KassandraPalma

riktigt snyggt!

Kajsa-Stina

Gud vilket snyggt kollage! Skulle bra gärna vilja ha allt detta i min garderob då det skulle komma till användning väldigt flitigt nu i vår och sommar hihi :)

Vad tråkigt att det inte blev som du tänkt dig med utgången i lördags men skönt att det ordnade upp sig till slut iallafall så det slutade bättre <3

Boel

Låter trevligt :) Bra jobbat med gymnasiearbetet!

Sv: Tack :D

♫♪ sandra

snyggt!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Tur att det löste sig, vad det än var! :)

Linnéa Pyrrö

Snygg väska! Älskar klänningen också :)

Amanda

väskan är så fin!

Life of Johanna

Låter som du har det bra

Elin karlsson

Nagellackets färg är så fint! :)

Svar: Tack!!

Robyn

Hoppas du får en bra vecka då! Fin inspo och klänningen är såå fin, har en liknande! ;)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken snygg klänning! :)

Natalie

Vilken söt väska!!

sandra

vilken fin klänning :D

Ida Lindborg ♡

Snyggt! skönt att snart ha sportlov, själv har jag det nu! :)

miningalinn

Låter som en bra helg trots allt!:D
Jag får också lov på fredag!!:D

Isabelle Johansson

Måste bara säga wooow vilken fin blogg du har. Älskar din design just personlig för bara dig! Absolut inte sista gången jag kikar in här , min favorit kram!

Aschmanda

Snyggt kollage :D

sofft.blogg.se

riktigt snygg väska!

miningalinn

Sjukt snygg färg på nagelacket!(:

Lydia

snyggt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: