Forever starts today

| Djupt
 
I’ve been to hell and back again
I’ve opened doors I know I never should have opened
But you bring me home again
 
Let the world know thatI’ll never let you go
Till the end of days
Forever starts today
Ida Lindborg ♡

Fiiiinis! :D

Ida Gratte

Så fin du är :D

Sandra

Fin du är!

Alicia - Alicia And Stuff

Åh, älskar den där rubriken!

miningalinn

Så fin du är!

Josse

finis!

Pauline

så fin!

jonna

Så fin du är :)

KassandraPalma

så fin du är!

Aschmanda

fin text :) <3

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Du är så fin! :)

linah

åh så fin du e!

Amanda Halldan

Linus Svennings låt va? :) som texten är ifrån alltså:)

Nelly

Vilken vacker bild och fin text :)

Sarah

E texten från Mellon? :)

HJJONSSON

Ganska bra låt!

Denise

Finis! :)

Kajsa-Stina

Så fin du är! Och så himla bra text också. Känner igen mig i den mycket! Hoppas du haft en fin dag vännen och att din start på veckan varit toppen <3

Linnéa Pyrrö

FiniS!

Lydia

Så fin du är!

sara

Såå fin bild! :)

Clara

Verkligen fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: