Alla ♥ dag

| Vardag
Hej vänner! Hoppas alla har haft en super bra alla hjärtans dag hittills och får en fortsatt bra kväll. De senaste dagarna har spenderats i skolan, fikat, varit på bio och sett Fifty Shades of Grey med Filippa, var på Klubb Göta igår och hade super kul osv. Idag har jag och Hanna varit på en Tapas resturang och ätit middag, ska snart åka in till stan och föra innan vi möter upp tjejerna och spenderar resten av kvällen på Marquise. Puss&Kram
Emma

Det ser gott ut! :)

Robyn

Glad alla hjärtans dag på dig! ;)

Kashaya

Vad gott det såg ut. Hoppas du haft en trevlig Alla hjärtans dag.

Kajsa-Stina

Men gud vad gott och vilket perfekt firande av alla hjärtans dag! Hoppas du mår minst lika bra idag och att du får en mysig söndag att ta dig igenom <3

♫♪ sandra

mysigt!

Sara

Super gott! :D

Linnea Kinis

blev den bion för mig med :D

malin

åh fy bubblans vad gott det såg ut!

Natalie

Vad tyckte du om filmen? :D

VERONICA - fashion blog

Gud så gott det ser ut! Mummmms! :) Härligt tjejen! Ha en toppen start på din vecka. Kram!

marina

sv. Det var det. :)
Åh så gott med tapas!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Men åh vad gott det ser ut!

Wild Child

Tack så mycket fina du! Ååh vad gott det ser ut!

Elin karlsson

Så gott!!

LINNEA

Åhh måste testa tapas! Har aldrig ätit det.. Ser så underbart gott ut :D

Sarah

Va mkt kul du har gjort :)

Christina

Lät som ett par mysiga dagar :) Maten på bilden ser väldigt god ut :)

Aschmanda

Mys <3

Helen

De där såg helt fantastiskt gott ut :)

jonna

Åh, så gott!
Tack :)

N

Ååhhh gott!

Bea

Åh så gott det ser ut!

Agnes Olofsson

Gud vad jag blir hungrig när jag ser bilderna, ser riktigt gott ut!

♀ THE REVOLT ♀

Vad gott det ser ut på bilden och härligt med biobesök ^^

hdokumenterar.blogg.se

Gott! O mysigt :))



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: