Tävling i samarbete med Caseapp - AVSLUTAD

| Tävling
 Bild lånad från google. 
 
Tävlingen är avslutad.
 
Jag måste först och främst tacka Caseapp för möjligheten och för att de låtit mig ha den här tävlingen. 
Jag har nu dragit en vinnare och vi säger grattis till..... Linnea!
Du har inte lämnat någon mailadress så kontakta mig på [email protected].
 
Tack så mycket till alla som har varit med och deltagit.
För er andra som tyvärr inte vunnit kan jag erbjuda en rabattkod på 20%. 
Skriv in: AMANDAL20 i kassan för att utnyttja rabatten. 
♥ ♥
Amanda

Attans att man inte vann! ;)

Emma Engström

Stort grattis till henne! :D

Catrin Monica Sandberg

Grattis till Linnea :)

Henrik Olsson

Grattis till henne! :)

Terese

Åh grattis till henne!
Kram

Yohanna af Skovde

Grattis till henne! Tror hon kommer bli grymt nöjd :)

miningalinn

Grattis till henne!
Vad bra med rabattkod:D

Tilda Barkselius

Jättekul ju att du fått en möjlighet att ha en tävling!

NICOLE

Alltid kul med tävlingar =)

Isabella

grattis till henne! och kul med rabattkod :)

Linnea Kinis

åh men gud, vad kul att vinna! :D
jag har mailat dig nu

Josefine

Grattis till henne!!

sv: Gud så härligt!!

N

Grattis till vinnaren :D

MATILDA

Grattis till vinnaren :D

N A T H A L I E

Stort grattis till henne! :) kram

Mia Forsberg

Tack så mycket! :)

Fina skal! Jag fick förut en massa skal från olika företag som jag samarbetade med och då bytte jag hela tiden, men nu har jag haft samma i typ.. 2 år minst, haha! :D

Viktoria Eriksson

grattis till henne, så snygga :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: